عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

برنامه های وزیر پیشنهادی صمت برای ایجاد تحول در صنعت، معدن و تجارت / مدرس خیابانی گزینه ای جوان و با تجربه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه بمرس خیابانی گزینه ای جوان و با تجربه است، گفت: وی برای تحول در هر سه حوزه صنعت، معدن و تجارت برنامه دارد.

برنامه های وزیر پیشنهادی صمت برای ایجاد تحول در صنعت، معدن و تجارت / مدرس خیابانی گزینه ای جوان و با تجربه

جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبر فوری ، با اشاره به معرفی مدرس خیابانی از سوی رئیس جمهور برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: آقای مدرس خیابانی با 2 مقوله جوانگرایی و عملکرد درخشان شناخته می شود. وی هم مدیری جوان است و هم سابقه، عملکرد و گذشته درخشانی دارد.

وی تصریح کرد: ایشان در دوره وزارت آقای رحمانی قائم مقام بود و الان سه ماه کل اختیارات وزارتخانه را بر عهده دارد. در گذشته هم در وزارت بازرگانی فعالیت های خوبی داشت. بنابراین از نظر تجربه و سابقه مدیریتی بهترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به برنامه های ارائه شده مدرس خیابانی به مجلس تصریح کرد: ایشان برای هر سه حوزه صنعت، معدن و تجارت برنامه تدوین کرده که در صورت اجرایی و عملیاتی شدن، بسیاری از مشکلات فعلی حل خواهد شد.

کوچکی نژاد با بیان اینکه جلوگیری از خام فروشی معادن و فرآوری محصولات آن در داخل یکی از مطالبات جدی ماست، افزود: خوشبختانه آقای مدرس خیابانی به این مساله توجه دارد.

وی با اشاره به مشکلات صنعت خودرو گفت: بخشی از آن مشکلات از حیطه وظیفه وزارت صمت خارج است. مثلا گرانی ارز و مشکل در تامین قطعات و یا اینکه عده ای تحت عنوان مافیای خودرو در این زمینه فعالیت دارند که باید با کمک مجلس و دولت و برنامه ریزی برای بهبود شرایط اقدام کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه آقای مدرس خیابانی در سه ماه سرپرستی در این وزارتخانه، تلاش کرد تا بازار خودرو را کنترل و نحوه ثبت نام اینترنتی را ساماندهی کند، افزود: اقدامات ایشان در حوزه خودرو خوب بوده و بخصوص اینکه از خودروسازان از جمله شرکت سایپا خبر می رسد که 34 درصدی تحویل خودرو به مشتریان سایپا در چهار ماهه نخست امسال به نسبت سال گذشته افزایش داشته است و این خود نشان از عزم مدیران برای رفع مشکلات موجود است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه نگاه آقای مدرس خیابانی به صادرات و افزایش تولید مثبت است، گفت: صادرات باعث رونق تولید و اشتغال خواهد شد.

وی تعامل ایشان با مجلس و نمایندگان از دیگر ویژگی ایشان است و همین باعث تقویت و کمک به وزارت صمت از سوی مجلس خواهد شد.

نماینده رشت پیش بینی کرد که نمایندگان فردا در صحن مجلس به وزیر پیشنهادی صمت رای اعتماد دهند.

منبع: خبرفوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها