فرماندار پاکدشت عذرخواهی‌ کرد+عکس

هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت با صدور بیانیه‌ای درباره حاشیه‌های اخیر این شهرستان گفت: چنانچه این فرزند معذور موجب تکدر خاطر خانواده معزز شهدا شده است می‌خواهم که فرزند خود را حلال کنند.

فرماندار پاکدشت عذرخواهی‌ کرد+عکس

هادی تمهیدی فرماندار پاکدشت با صدور بیانیه‌ای درباره حاشیه‌‌های اخیر این شهرستان با ارائه توضیحاتی از خانواده‌های معزز شهدا طلب حلالیت کرد، متن بیانیه به شرح ذیل است:

وحدت کلمه، رمز پیروزی ملت ایران در مراحل مختلف بوده و امروز نیز مهم ترین وسیله ملت ما برای مقابله با تحریک‌ها و توطئه‌هاست. ( مقام معظم رهبری )

محضر مردم شریف و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران و دلسوزان انقلاب اسلامی در شهرستان پاکدشت

با عرض سلام و ادب
با عنایت به اینکه در چند روز اخیر موضوعاتی در خصوص استکبار ستیزی در شهرستان اتفاق افتاد که موجب تکدر خاطر دلسوزان نظام و انقلاب گردید.

در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری با محوریت منویات معظم له دربیانیه گام دوم انقلاب وبه منظور حفظ وحدت و برادری و آرامش عمومی و جلوگیری از سوء استفاده عناصر معاند و بدخواهان ملت ولایتمدار ایران، بدینوسیله از عموم علاقمندان به نظام و انقلاب اسلامی دعوت می‌کنم با پرهیز از ایجاد تفرقه، در کنار یکدیگر موجبات انسجام بیشتر برای خدمت شایسته به مردم و رفع مشکلات معیشتی آنها و ایجاد بستر لازم برای آبادانی شهرستان را فراهم نماییم.

رجاء واثق دارم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت کار و فرزند ناخلفش اسرائیل غاصب همچون گذشته مقهور عظمت ملت ایران خواهند بود.

فرزندان شما در فرمانداری شهرستان همانند دیگر نهادهای انقلابی کمال نفرت و انزجار خود را از آمریکای جهانخوار و مستکبرین عالم اعلام می‌دارند و اگر این فرزند معذور موجب تکدر خاطر خانواده معزز شهدا شده است می‌خواهم که فرزند خود را حلال کنند.

سرباز کوچک نظام و انقلاب
هادی تمهیدی
فرماندار شهرستان پاکدشت

گفتنی است؛ پرچم اسرائیل و آمریکا تنها ۲روز پس از راهپیمایی باشکوه مردم ۲۲ بهمن توسط فرمانداری پاکدشت از مقابل درب ورودی آن پاک شد. اقدام عجیب فرمانداری پاکدشت در پاک کردن پرچم رژیم صهیونیستی و آمریکا از روی آسفالت محوطه مقابل فرمانداری، اعتراضات گسترده مردمی را در پی داشت، تا جایی که امام جمعه و مسؤولان شهرستان به این عمل واکنش نشان دادند.

همچنین ویدئوی واکنش مادر اولین شهید مدافع حرم پاکدشت به اقدام فرمانداری در فضای مجازی خبرساز شده بود.

منبع: فارس

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها