متهم برداشت غیرمجاز اینترنتی در دماوند دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی به مبلغ ۶۴۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

متهم برداشت غیرمجاز اینترنتی در دماوند دستگیر شد

سرهنگ محمد حسن محمدی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طی وصول پرونده ای مستند به شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز به مبلغ ۶۴۰ میلیون ریال از حساب بانکی، مراتب شناسایی متهم در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان دماوند قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه بررسی ها و با استعلامات صورت گرفته از حساب بانکی شاکی و استعلام از مبادی ذی ربط، متهم به هویت « س. د» شناسایی شد.

محمدی اضافه کرد: ضمن هماهنگی با مقام قضایی، متهم جهت انجام تحقیقات به پلیس فتا احضار شد، که در ابتدا از گفتن حقیقت امتناع کرد، ولی پس از ارائه مستندات توسط کارشناسان پلیس فتا به بزه انتسابی اعتراف کرد و گفت: از چند ماه گذشته با ترفندی به اطلاعات کارت بانکی شاکی دسترسی پیدا نمودم و پس از اطلاع از موجودی کارت بانکی شاکی، اقدام به برداشت از حساب ایشان و خرید نرم افزار و انجام بازی آنلاین کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان این که متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد، تاکید کرد: شهروندان عزیز، از قراردادن اطلاعات حساب، شماره و رمز کارت خود را در دسترس عموم خودداری کنند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها