رئیس ستاد ۱۵ خرداد استان تهران:

ورامین با نام شهدای ۱۵ خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می شود

رئیس ستاد ۱۵ خرداد استان تهران گفت: بعد از ۵۸ سال از قیام ۱۵ خرداد ورامین، فرهنگ ولایتمداری در این منطقه هنوز با اقتدار جریان دارد.

ورامین با نام شهدای ۱۵ خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می شود

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی به مناسبت قیام تاریخی ۱۵ خرداد در جمع خانواده معظم شهدا شهرستان ورامین بیان کرد: امام خمینی (ره) ، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید از مردم شهرستان ورامین تجلیل کردند ، این مدال افتخار برای دیار ۱۵ خرداد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: شهدای ۱۵ خرداد به این دیار هویت بخشیدند و این دیار با نام شهدای ۱۵ خرداد در ایران و سراسر دنیا شناخته می‌شوند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: امروزه مردم قهرمان ورامین، همچون پدرانشان اگر رهبری اجازه بدهد، دوباره به میدان می آیند و از کسی هم ترسی ندارند و از ولایت و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی تصریح کرد: مردم دیار ۱۵ خرداد نگذاشته اند که دشمنان در این عصر کنونی روحیه جهادی جوانان و مردم انقلابی این دیار را بگیرد.

محمودی یادآور شد: عظمت امروز انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای ۱۵ خرداد و شهدای مظلومی است که با نثار خون پاک خود، از ولایت و مرجعیت و آزادی و آزادگی دفاع کردند، مردم این منطقه نشان دادند برای دفاع از رهبر و ولی خود از فدا کردن جانشان نیز ابایی ندارند.

رئیس ستاد ۱۵ خرداد استان تهران گفت: امروزه امام خمینی (ره) به عنوان یک چهره صاحب نظر و دوست داشتنی هستند و امثال امام راحل شاید در یک قرن دیگر متولد نشوند.

عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: ۳۰ سال از رهبری امام خامنه ای می‌گذرد، اما با وجود تمام کودها و دشمنی‌های فراوان برعلیه جمهوری اسلامی ایشان این کشور با اقتدار علمداری و نگه داشته است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران اظهار کرد: روز ۱۵ خرداد، روز تجدید میثاق مردم ورامین با رهبری و ولایت است، بعد از ۵۸ سال فرهنگ ولایتمداری در دشت ورامین هنوز با اقتدار جریان دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • داروغه
    0

    ولی تو تهران به .شهری خشک و بد آب و هوا .مخصوص تبعیدی های رضا شاه معروف است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها