ثبت نام خسرو دانشجو در انتخابات شورای شهر تهران

عضو پیشین شورای شهر تهران با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات ششمین دوره شوراها ثبت نام کرد.

ثبت نام خسرو دانشجو در انتخابات شورای شهر تهران

خسرو دانشجو از اعضای اسبق شورای شهر تهران در دوره های دوم و سوم پس از ثبت نام انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران، گفت: "با شورای وحدت و ائتلاف ارتباط دارم. اگر این افتخار را پیدا کنم که شورای وحدت اسم مرا در لیست بگذارد و افتخار همکاری پیدا کنم بنای حضور در انتخابات را دارم. اگر نه حسب این که قائل به این هستم که فعالیت هایی که در شورای شهر تهران باید انجام شود نیاز به عقبه ای دارد که باید پشتیبان فعالیت ها باشد و باید با یکدیگر هماهنگ باشند."

وی افزود: "دوران شورای دوم که با پرچم آبادگران وارد شورای شهر تهران شدیم خاطرات شیرینی را از آن دوران در ذهنم تداعی می کند. اگر چنین الگو و مدلی به یاری خداوند شکل بگیرد و چنین شورای هماهنگی با هم وارد شورای شهر تهران شوند فکر می کنم که در مرحله اول برکاتی شامل حال خودشان خواهد شد و در مرحله بعد فعالیت آنها برای مجموعه شهر تهران برکاتی را به همراه خواهد داشت."

دانشجو در پاسخ به سوالی درباره عملکرد شورای شهر تهران در دوره پنجم گفت: "با توجه به این که رشته تحصیلی من معماری و شهرسازی است و ۱۱ سال سابقه عضویت در شورا را دارم به صورت تخصصی درگیر این مفاهیم هستم؛ لذا فعالیت عمده ای از مجموعه شورای شهر تهران در دوره پنجم ندیدم. از شهرداری نیز فعالیتی ندیدم که بگویم فعالیت درخوری انجام شده است. آنچه دیدم تصور می کنم که بیشتر این بود که خودشان هم دوست داشتند در آرامش و سکوت پیش بروند و به نظر نمی آید با برنامه محکم و متقنی آمده بودند تا آن برنامه را دنبال کنند."

وی ادامه داد: "من معلم و عضو هیات علمی دانشگاه هستم دانشجو زمانی که برگه ای را ارائه می دهد امکان ارزیابی آن وجود دارد وقتی برگه ای ارائه نمی شود چه چیز را می خواهیم ارزیابی کنیم؛ لذا اکنون در مورد شورای دوره پنجم برگه و کارکردی نیست؛ لذا چه چیز را می توان ارزیابی کرد."

دانشجو در خصوص علت ثبت نام حضوری خود در انتخابات شورای ششم شهر تهران نیز گفت:" ۴-۵ بار برای ثبت نام غیر حضور تلاش کردم اما با اِرور سیستم مواجه شدم و در این جا نیز خود دوستان اعلام کردند که امروز سیستم آنها با مشکلی مواجه شده است."

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها