مهار آتش در انبار ذغال

پس از تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران نیروهای عملیاتی ایستگاه 78 و 63 به همراه تانکر آب و خودرو فوماتیک را ساعت 17:20 روز گذشته روانه جاده خاوران(مسیر غرب به شرق)، حوالی سه راهی سیمان کرد.

مهار آتش در انبار ذغال

به گزارش خبرفوری به نقل از سازمان آتشنشانی؛ حسین کوکبی، افسر آماده منطقه هشت عملیات آتش نشان ی تهران در مورد این حادثه گفت: در یک سوله 300 مترمربعی با کاربری تولید انواع ذغال که در گوشه‌ای از آن تعداد زیادی کارتن حاوی ذغال و خاک اره نگهداری می‌شد آتش سوزی رخ داد و تلاش کارگران برای خاموش کردن آتش سوزی بی‌نتیجه مانده بود.
وی افزود: محل حادثه در جاده‌های خاکی و کنار تپه‌های حاشیه جاده خاوران قرار گرفته و دسترسی به سوله بسیار سخت بود که آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده و پس از قطع جریان برق و ایمن‌سازی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده از چندین سمت مشغول مهار شعله های آتش شدند.
این افسر آماده با اعلام اینکه خوشبختانه کارگران بدون آسیب دیدگی از محل حادثه خارج شده بودند، ادامه داد: نیروهای عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش‌سوزی را کاملاً خاموش کردند و از گسترش آتش سوزی جلوگیری به‌عمل آوردن‌.

32

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها