تزیین آجیل عید نوروز با ایده های خلاقانه و زیبا

تزیین آجیل عید نوروز با ایده های خلاقانه و زیبا

تزیین آجیل عید نوروز برای عروس از رسم‌های دیرینه است.برای تزیین آجیل عید نوروز می‌توانید از ظروف سنتی و چوبی با روبان‌های رنگی استفاده کنید.

یکی از رسومات ایرانیان برای زوج‌های جوان عیدی بردن است. در این مراسم معمولا خانواده داماد به تزیین هدایای مخصوص عید و همچنین تزیین شیرینی و آجیل عید نوروز می‌پردازند و آن‌ها را به خانه عروس می‌برند. تزیین کردن از آن دست هنرهایی است که علاوه بر حوصله به ذوق و خلاقیت هم نیاز دارد. اگر برای این کار فرصت زیادی ندارید نگران نباشید زیرا ما در این بخش از مجله اینترنتی "ستاره" مدل‌های بسیار زیبایی برای تزیین آجیل عید نوروز قرار داده‌ایم که می‌توانید از آن‌ها ایده بگیرید.


تزئین آجیل شب عید برای عروس خانم‌ها باید با دقت و ظرافت خاصی صورت بگیرد چراکه شاید هرگز در زندگی دیگر این فرصت پیش نیاید که برای عروس خانم عیدی ببرید و این تنها برای یک‌بار اتفاق بیفتد ، بنابراین باید تمام سلیقه خود را به کار ببندید تا زیباترین تزیین آجیل عید نوروز را برای عروس خانم‌تان داشته باشید.

ایده‌هایی برای تزیین آجیل عید نوروز معمولا آجیل عید نوروز مخلوطی از انواع تخمه‌ها ، فندق ، پسته ، کشمش ، نخودچی ، بادام و گردو می‌باشد اما هر کسی با توجه به سلیقه خود می‌تواند برخی از آن‌ها را حذف کند. برای تزیین آجیل عید نوروز برای عروس خانم‌‌ها باید از طرح‌های زیبا کمک بگیرید. طرح گل و همچنین طرح‌های بته جقه همانند تصاویر زیر برای این کار بسیار مناسب هستند. البته قبل از اینکه برای تزیین کردن این دانه‌های خوشمزه دست به کار شوید باید ظرف زیبا و ماسبی برای آن انتخاب کنید. ظروف سفالی با طرح‌های سنتی می‌توانند زیبایی کار شما رو دو چندان کنند.

تزیین اجیل به شکل گل - تزیین آجیل عید نوروز - تزیین کردن هدیه برای عید

تزئین کردن اجیل عید - تزئین آجیل عید نوروز - تزیینات عید

تزیین کردن اجیل نوروز- تزیین عیدی عروس - تزیین کردن اجیل برای عروس

استفاده از ظروف شیشه‌ای مثل انواع جام‌ها و یا حباب‌های بلوری هم برای این کار توصیه می‌شوند و نمای زیبایی دارند. می‌توانید از روبان‌های رنگی و یا گل‌های خشک هم برای تزیین ظروف شیشه‌ای استفاده کنید.
تزیین جام شیشه ای - تزین کردن ئسته - تزیین آجیل عید نوروز برای عروس

تزیین آجیل با روبان - تزیین کردن اجیل های نوروزی - عکس اجیل تزیین شده

استفاده از چوب و وسایل چوبی در هدیه دادن همواره حس خوبی را به فرد گیرنده منتقل می‌کند. این امر برای تزیین آجیل هم صدق می‌کند. پیشنهاد ما استفاده از سبدهای چوبی و فانتزی است.

تزیینات ویژه عروس - تزیین عیدی برای عروس - عکس تزیین آجیل عید نوروز

تزیین هدایای عروس - تزیین کردن عیدی عروس - عکس اجیل تزیین شده

یک ایده خوب ترکیب آجیل عید نوروز با شکلات است. با این کار یک تیر و دو نشان زده‌اید. پیشنهاد ما برای زیبایی و جذابیت بیشتر استفاده از شکلات‌های طرح‌دار و رنگی است.

تزیین آجیل نوروز - عکس تزیین شیرینی و شکلات - تزیین اجیل های عروس

تزیین اجیل و شیرینی - تزیین کردن شیرینی عید - عکی تزیین شیرینی و اجیل عید نوروز

امیدواریم از این مدل‌های زیبا برای تزیین آجیل عید نوروز استفاده کرده باشید و بتوانید آجیل عید مخصوص عروس را به بهترین شکل ممکن تزیین کرده و خاطره خوبی در یادها باقی گذارید.

منبع: ستاره

16

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها