سخنگوی نیروهای مسلح یمن:

حملات آمریکا و انگلیس بی‌پاسخ نخواهد ماند/ آنها ۴۸ بار مناطقی در شهر صنعا و استان‌های صنعا، حدیده، صعده، بیضاء، تعز و لحج را هدف قرار دادند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در واکنش به حملات هوایی و موشکی بامداد یکشنبه آمریکا و انگلیس به خاک این کشور گفت که حملات متجاوزان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

حملات آمریکا و انگلیس بی‌پاسخ نخواهد ماند/ آنها ۴۸ بار مناطقی در شهر صنعا و استان‌های صنعا، حدیده، صعده، بیضاء، تعز و لحج را هدف قرار دادند

به گزارش الجزیره، یحیی سریع گفت: متجاوزان آمریکایی و انگلیسی ۴۸ بار مناطقی در شهر صنعا و استان‌های صنعا، حدیده، صعده، بیضاء، تعز و لحج را هدف قرار دادند.

وی افزود: این‌گونه حملات مانع از این نخواهد شد که نیروها و ملت یمن از حمایت خود از فلسطینیان در برابر اشغالگری و جنایات صهیونیست‌ها دست بردارند و حملات متجاوزان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

آمریکا و انگلیس بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند: نیروهای ما به ۳۶ موضع حوثی‌ها (انصارالله) در ۱۳ نقطه در یمن حمله کردند.

آمریکا و انگلیس بامداد ۲۱ دی‌ماه در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، حمله به مواضع ارتش یمن و انصارالله را آغاز کردند. این حملات پس از آن انجام شد که ارتش یمن طی هفته‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی رژیم صهیونیستی یا کشتی‌های حامل کالا که عازم سرزمین‌های اشغالی بود را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داد.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهند داد.

نیروهای ارتش یمن تاکید کرده‌اند که کشتیرانی در خلیج عدن و دریای سرخ برای سایر کشتی‌ها آزاد است و آنها از امنیت کامل برخوردار هستند.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • آمر
    0

    به امیدی آزادی بشر از دست ظلم ظالم و جهل و خودخواهی و طلب خرد و تعقل برای نوع بشر. کاش یکی بود به این آقایان در صنعا میگفت تورا خدا یه راه دیپلماتیک پیدا کنید که مثل مردم بدبخت غزه این همه تلفات بیخود ندین. فعلا زور د ست اوناست و تا قرون آخر پول سلاحهاشون رو از مردم دنیا میگیرن کاری رو که نتیجه اش معلومه رو انجام ندید این آمریکای بیشرف با عربستان فرق میکنه اونا از جنگ و خونریزی بیشتر از صلح نفع میبرن.این بازی رو عاقلانه تمام کنید اونا بدروغ شما رو گنده میکنن که محکمتر بهتون ضربه بزنن غزه رو ببینید چند وقتیه حتی یک خمپاره هم نتونستن شلیک کنن. زیر ساختاتون رو از بین میبرن دها سال می افتین عقب از دنیا . اونوقت همین مردم وبچه هاشون که پیشرفت دنیا رو میبینن علیه تون قیام میکنن بعد مجبور میشید با مردم خودتون بجنگید و بکشید و کشته بشید.

  • رابی
    0

    از قدیم گفتن کرم از خود درخت است.شما دارید از گرسنگی می میرید و واسه چند گونی دلار آخوندها با دم شیر بازی می کنید.آقا شیره را آخرش عصبانی کردید و حسابتون را رسید.بیشتر عصبانی اش کنید یکدفعه می خوردتان و محو خواهید شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها