بازداشت ۲۵۰ کارمند ۶ وزارتخانه عربستان به اتهام فساد مالی و اداری

سازمان مبارزه با فساد عربستان از بازداشت ۲۵۰ کارمند تعدادی از وزارتخانه های این کشور به اتهام فساد مالی و اداری ظرف یک ماه گذشته خبر داد.

بازداشت ۲۵۰ کارمند ۶ وزارتخانه عربستان به اتهام فساد مالی و اداری

به گزارش شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، سازمان کنترل و مبارزه با فساد عربستان سعودی (نزاهه) اعلام کرد که در ماه ربیع الثانی گذشته، ۲۵۰ نفر در این کشور در پرونده های کیفری و اداری بازداشت شدند.

سازمان نزاهه عربستان ضمن اعلام این که ۲۵۰ فرد مذکور جزو ۶۵۷ نفری بودند که در ماه گذشته هجری قمری مورد بازجویی قرار گرفتند، تاکید کرد که همه آنها وابسته به شش وزارتخانه دفاع، کشور، بهداشت، دادگستری، آموزش و امور شهری و روستایی و مسکن هستند.

سازمان مبارزه با فساد عربستان همچنین از انجام شش هزار و ۴۵۹ گشت کنترل و نظارت ظرف یک ماه گذشته خبر داده و عنوان کرد که شاخص ترین جرایم فساد مالی و اداری در این کشور، رشوه، به کار گیری نفوذ شغلی، جعل و سوء استفاده از قدرت هستند.

منبع: شفقنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مک
    0

    خداراشکردرکشورما اصلافسادمالی دزدی نیست.اگر این خبر درست باشه دولت عربستان همه رامیکشه.حتی اگرازخانواده آل سعودباشه.ولی درایران که فسادنیست!!اگریک موردهم باشه!ازحروف الفبا استفاده میشه.ب.ک ...

  • رشید برزگر
    0

    خبردستگیری دسته جمعی از پرسنل وزارتخانه های عیربستان بدلیل فساد ادار ی ، آدم را یاد مسئولین خودشیفته ایران میکندکه به ولیعهد عربستان می گویند احمق .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها