وضعیت جوی استان بوشهر تا اواسط هفته آینده ناپایدار است

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به احتمال بارش باران در سطح استان، گفت: وضعیت جوی استان بوشهر تا اواسط هفته آینده ناپایدار است.

وضعیت جوی استان بوشهر تا اواسط هفته آینده ناپایدار است

فرج‌الله شکوهی پور اظهار داشت: با نفوذ سیستم ناپایدار جوی به استان، بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده فعالیت متناوب آن به صورت پراکنده و در برخی از ساعات شبانه روز، به صورت افزایش ابر، وقوع بارش باران، گاهی رگبار باران و رعد و برق و به صورت موقت وزش تندباد تا اواسط هفته آینده است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: همچنین طی این مدت در برخی از ساعت، خلیج فارس بخصوص در مناطق شمالی و مرکزی مواج و متلاطم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط افزایش ابر و بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۴۲ و در برخی ساعات به طور موقت در هنگام وزش تندباد بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی ادامه داد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۸۰ و به طور موقت گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فاصله از ساحل گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها