سرود ۱۰۰۰ نفری در بوشهر اجرا شد/ اهتزاز پرچم ایران در خلیج فارس

در نخستین روز از دهه مبارک فجر در استان بوشهر، گروه سرود هزار نفری به اجرا پرداخت، پرچم ایران در خلیج فارس به اهتزاز درآمد و و تمثال امام راحل(ره) گلباران شد.

سرود ۱۰۰۰ نفری در بوشهر اجرا شد/ اهتزاز پرچم ایران در خلیج فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: امروز در نخستین روز از دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی در بوشهر با حضور گسترده و پرشور مردم در حال اجرا است.

نصرالله شفیعی با اشاره به همزمانی دهه فجر و ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: مراسم جشن ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب از ۱۲ تا ۱۶ بهمن برگزار می‌شود و از ۱۷ تا ۲۱ بهمن نیز متناسب با ایام فاطمیه برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری روزانه ۲۰ برنامه شاخص در ایام دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: امروز صبح پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با به پرواز درآمدن گلایدرها در پهنه آب‌های نیلگون خلیج فارس به اهتزاز درآمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: رژه جت‌اسکی‌ها در آب‌های خلیج فارس، برگزاری رژه موتوری و گلباران تمثال مقدس و سوت کشتی‎ها، شناورهای صنعتی و سنتی از دیگر برنامه‌ها بود.

وی ادامه داد: مراسم ویژه‌ای با حضور سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مصلای بوشهر برگزار شده است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها