شهرستان گناوه یکهزارو ۷۹۴ رای اولی دارد

فرماندار گناوه گفت: از مجموع جمعیت ۱۰۵ هزارنفری این شهرستان، ۶۸ هزار و ۶۷۵ نفر واجد شرایط رای دادن هستند که یک هزار و ۷۹۴ از آنها رای اولی است.

شهرستان گناوه یکهزارو ۷۹۴ رای اولی دارد

غلامرضا مهرجو افزود: تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان بلحاظ شرایط کرونایی و جلوگیری از تراکم جمعیت در برخی شعب ۱۰ درصد نسبت به دوه قبل افزایش یافته است.

وی اظهارکرد: ۹۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان درنظر گرفته شده‌است که از این مجموع ۶۸ شعبه در بخش مرکزی و ۲۳ شعبه در بخش ریگ ‌است.

فرماندار گناوه گفت: در کنار ۹۱ شعبه اخذ رای ریاست جمهوری، ۸۷ شعبه رای گیری نیز برای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: تعداد ۲ هزار نفر عوامل انسانی شامل هیات اجرایی، نظارت ، بازرسی و حفاظتی در این دوره از انتخابات مشارکت و همکاری دارند.

مهرجو افزود: برگه های تعرفه رای به اندازه مورد نیاز برای انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا تامین شده است.

رئیس هیات اجرایی انتخابات گناوه گفت: در شوراهای اسلامی شهر گناوه ۵۳ نفر، ریگ ۱۰ نفر و روستاهای شهرستان ۲۰۱ نامزد پا به عرصه انتخابات این دوره گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: بنا به تاکید رئیس جمهوری، اصل بر حفظ جان و سلامت مردم برای ما دست اندرکاران مهم است و در این زمینه تدابیر لازم اتخاذ شده است تا بتوانیم زمینه مشارکت حداکثری را در پای صندوق های رای مهیا کنیم.

فرماندار گناوه گفت: باتوجه به وضعیت هوایی و شرایط کرونایی منطقه برنامه ریزی لازم جهت حفظ سلامت دست اندرکاران و رای دهندگان اخذ رای پیش بینی شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قرار دارد.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها