تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر ۲۷ درصد افزایش می‌یابد

با تکمیل چهار پروژه درمانی و اضافه شدن ۵۴۰ تخت جدید، تعداد تخت‌های بیمارستانی استان از دو هزار تخت در شرایط فعلی به دو هزار و ۵۴۰ تخت خواهد رسید.

تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر ۲۷ درصد افزایش می‌یابد

سعید کشمیری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی بیان کرد: تعداد تخت‌های بیمارستانی استان بوشهر در حال حاضر حدود دو هزار تخت است که با تکمیل چهار پروژه درمانی ۵۴۰ تخت جدید در استان بوشهر اضافه خواهد شد.

بیمارستان هسته‌ای در مراحل پایانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای هسته‌ای بوشهر آخرین مراحل ساخت را سپری می‌کند خاطرنشان کرد: پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات درمانی در این بیمارستان نصب و به زودی افتتاح خواهد شد.

کشمیری اضافه کرد: از دیگر پروژه‌هایی که به زودی اجرایی می‌شوند می‌توان به بیمارستان فاطمه زهرا (ع) بوشهر با ۲۰۰ تخت اشاره کرد که در پنج طبقه ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به تکمیل فاز نخست بیمارستان ۱۲۰ تختی ۱۷ شهریور برازجان اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی بیمارستان ۱۱۰ تختی بیمارستان عسلویه تا پایان امسال تکمیل خواهد شد.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها