بودجه مورد نیاز طرح‌های توسعه بنادر استان بوشهر تخصیص می‌یابد

بودجه مورد نیاز طرح‌های توسعه بنادر استان بوشهر تخصیص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری تسنیم محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز در بازدید از اسکله‌های دلوار و محمدعامری تنگستان با بیان اینکه استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهمی در عرصه‌های مختلف است اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر ساحل و دریای آن است که زمینه اجرای طرح‌های مختلفی در راستای توسعه استان بوشهر فراهم کرده است.

وی با تاکید بر اتخاذ تصمیمات لازم برای تامین نیازها و مطالبات مردم و مسئولان استان بوشهر گفت: در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان بوشهر در راستای درخواست‌ها و مطالبات مردم و مسئولان تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی با اشاره به وضعیت اسلکه بندر محمد عامری تنگستان افزود: تلاش می‌شود اعتبارات لازم و مورد نیاز برای لایروبی و توسعه این بندر تخصیص یابد.

نوبخت با تاکید بر پیگیری تحقق مطالبات مردم ساحل‌نشین بندر محمد عامری افزود: استاندار بوشهر و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر برای تخصیص اعتبارات لایروبی این اسکله پیگیری‌های لازم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه اسکله بندر دلوار ساماندهی می‌شود، گفت: برای تامین منابع مالی برای حل مشکلات بندر دلوار در هفته آینده در نشستی این موضوع بررسی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی تاکید کرد: برای تامین اعتبارات لازم در اجرای طرح توسعه بندر دلوار هیچ مشکلی وجو ندارد که تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان به مطالبات دریانوردان دلواری توجه شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها