افزایش نابهنگام کارمزد پیامک بانکی/ عکس

طبق اطلاعات واصل شده از مخاطبان «خبرفوری» کارمزد پیامک بسیاری از بانک ها از جمله بانک رسالت به شدت افزایش پیدا کرده است.

افزایش نابهنگام کارمزد پیامک بانکی/ عکس

یکی از مسئولان بانک رسالت در گفتگو با «خبرفوری» اعلام کرد که اپراتورهای تلفن همراه کارمزد پیامک ها را به شدت افزایش داده اند و چون منابع این بانک قرض‌الحسنه است و فعالیت اقتصادی ندارد ناچارند که این هزینه را روی دوش مشتری بگذارند.

وی که نخواست نامش فاش شود گفت که این بانک به جز کارمزد ۴ درصدی وام ها منبع درآمد دیگری ندارد و رقم کارمزد پیامک ها هزینه سنگینی را ر روی دوش بانک گذاشته است.

photo_2024-04-23_04-22-16

 

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    چرا بانکها اخذ کارمزد تراکنش را زیاد کردند.
    ظلم تا چقدر.اول که کارت می کشیم روز بعد، پول به حساب می آید. دوم اخذ کارمزد تراکنش، سوم پول ما یک ماه باید در بانک باشدکه سود بدهندو چهارم...
    خدمتگزار

  • ناشناس
    0

    همش دزد بازار شده

  • ناشناس
    0

    هر کی میدزد تلافیشا سر جیب ملت در میارن .

  • ابی
    0

    مملکت نیست که قانون جنگل هر اورگانی و سازمانی برای خودش تصمیم میگری اجر میکن من رفتم برای گواهينامه پای یک سبت نام کنم گفتن اول ده میلیون دویست هزار تومان بریز بحساب هر جلسه ی ۱۵۰ هزار تومان بعد برو آزمایشی تشکیل پرونده بده هر جام بری پولش جدا میگرن ی گواهينامه پایک ۲۰ ملیون آب میخور جوان بدبخت اگ بخاد راننده بشه کلی باید هزینه کن برای پایه دو ۷میلیون ناقابل باید پرداخت‌ کنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها