اگر باهوشید مسواک را در معمای تصویری زیر در عرض ۷ ثانیه پیدا کنید/ عکس

فقط افراد باهوش می توانند در عرض ۷ ثانیه مسواک را در معمای زیر تصویری پیدا کنند.

اگر باهوشید مسواک را در معمای تصویری زیر در عرض ۷ ثانیه پیدا کنید/ عکس

بازی‌های فکری قرار است سخت باشد و مهارت های شما را به چالش بکشد. گاهی اوقات ممکن است معماهای تصویری برای شما آسان باشد، اما حتما هستند تصاویری که شما را در مورد توانایی هایتان به شک بیاندازند. معماهای سخت، می‌توانند معیاری برای سنجش هوش شما باشند. معمای تصویری مسواک که به تازگی منتشر شده است به سرعت در حال انتشار در فضای مجازی است. چراکه گفته می شود تنها باهوش ترین افراد می توانند معمای این تصویر را در مدت زمان معین، که کمتر از ده ثانیه است، حل کنند.

تنها کسانی که IQ بالایی دارند می توانند، مسواک پنهان را در جایی در معمای تصویری دریا در عرض ۷ ثانیه تشخیص دهند. این تصویر برای افرادی که به دنبال سنجش مهارت های خود هستند، چالش برانگیز بوده است. فقط کسانی که مهارت های دیداری استثنایی دارند، می توانند مسواک را در بازه زمانی کوتاه پیدا کنند. شما هم امتحان کنید و ببینید آیا از پس این چالش بر می آیید یا نه!

1

 

در این تصویر مسواک با محیط اطرافش ترکیب می شود و تشخیص آن را برای هر کسی در نگاه اول دشوار می کند. اما توجه به جزئیات برای یافتن شی در تصویر لازم است. اگر نتوانستید مسواک را پیدا کنید، به این نکات توجه کنید:

– مسواک در سمت چپ تصویر قرار دارد.

– مسواک در بدنه کشتی در کنار یک مرد بالغ و یک دختر جوان قرار دارد، پنهان شده است.

جواب معما:

2

منبع: روزیاتو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • پیشگو
    0

    اون واقعا مسواکه یا ما تا حالا اشتباه میزدیم؟!

  • ناشناس
    0

    به هیچ وجه شبیه مسواک نیست
    معمای چرندی هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها