وزیر صنعت، معدن و تجارت:

در تأمین و عرضه پوشک بچه مشکلی نداریم

وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با اعضای انجمن تولیدکنندگان تیشو (محصولات سلولزی و بهداشتی)، خواستار تشکیل کمیته‌ای برای پیگیری مسائل مرتبط با این حوزه شد و گفت: در تأمین و عرضه پوشک بچه مشکلی نداریم.

در تأمین و عرضه پوشک بچه مشکلی نداریم

علیرضا رزم‌ حسینی اظهار کرد: در این کمیته از نظر نخبگان، تشکل‌ها و بخش خصوصی برای ارائه راه حل های تخصصی در خصوص مسائل و مشکلات حوزه محصولات سلولزی و بهداشتی و تیشو استفاده شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تصمیمات گرفته شده در وزارت صمت همواره با نظر بخش خصوصی و تشکل‌ها بوده است، تصریح کرد: تصمیمات اخیر در خصوص سیاست‌های جدید صادراتی که سبب گشایش های خوبی در حوزه تامین اقلام مورد نیاز مردم و مواد اولیه کارخانجات شده است، نیز بر همین منوال با نظر موافق بخش خصوصی بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص تأمین مواد اولیه کارخانجات تیشو(محصولات سلولزی و بهداشتی)، بیان کرد: تولید کنندگان تیشو، محصولات سلولزی و بهداشتی می توانند تامین مواد اولیه خود را با استفاده از ابلاغیه‌های جدید صادراتی اعم از طریق ارز اشخاص یا واردات در مقابل صادرات انجام دهند و در کنار این‌ها از خطوط اعتباری با شرکت‌های تامین کننده خارجی نیز می‌توانید برای تامین مواد اولیه خود استفاده کنند.

در تأمین و عرضه پوشک بچه مشکلی نداریم

رزم حسینی در ادامه با اعلام اینکه در زمینه تولید و عرضه پوشک بچه مشکلی در کشور نداریم، گفت: بنابر آمار اعضای انجمن؛ تولید و عرضه پوشک بچه به خوبی در حال انجام می باشد و مردم نباید در این زمینه نگرانی داشته باشند.

وی همچنین با تأکید بر مصلحت تأمین و فراوانی کالا بر رونق تولید، اضافه کرد: تصمیمات در حوزه رونق تولید برای بهره مندی عموم مردم باید شجاعانه گرفته شود و خوشبختانه با اتخاذ این رویه کمبود کالا در کشور نداریم، اگر چه ممکن است به خاطر تغییر برخی متغیرهای اقتصادی گرانی‌های وجود داشته باشد.

وی تولید ثروت و کارآفرینی را مقدس و مورد تکریم دانست و اظهار کرد: مسئولان نظام همواره بر این موضوع تاکید داشتند و مقام معظم رهبری، تولیدکنندگان و کارآفرینان را «عابدین» نامیدند که بر همین اساس وزارت صمت حمایت از تولید را وظیفه جدی و محوری خود می داند.

منبع: ایسنا

70

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ایران
    0

    به کجا رسیدیم که وزییییییییر صنعت در مورد مشکلات پوشک بچه صحبت می کنه . یعنی تمام نگرانی ما فقط کمبود پوشک بچه است. در زمینه تامین کالاهای دیگر مشکل حل شده است.حالا شما ببینید ما با کیا شدیم80میلیون نفر

  • مرتضی
    0

    راست میگه اینا مشکلی ندارن ، مشکل بچه های ما هستن که زیادی کار خرابی میکنن .

  • ستاره
    0

    اگه مشکل نداشتی نمی دادی 100 تومن،،،،، اگه مشکل نداری ارزونش کن،،،،،،،، خدا تیشه به ریشه همتون بزنه بحق امام زمان که مردم رو. نابود کردین،،، بعدم میگن بذارین بچه گیرتون بیاد

  • علی
    0

    کار به کجا رسیده که پوشک بچه شده یک مسئله و خبر فوری هم طوری تیتر زده که گویی جنگ جهانی رو فتح کردیم!!

  • ناشناس..
    0

    مشکل از مردم است که سرباز مفتی تحویل جامعه میدهند هزینه زندگی یک کارگر فصلی یا بدون شغل دائم را برسی کنید وهزینه کار خرابی روی پوشک را هم به آن اضافه کنید اگر دق نکردین خیلیییی......هستین ؟؟؟؟

  • کیان
    0

    تو پوشک بچه مشکل داریم یعد برای دنیا شاخه شونه میکشیم خخخخخخ

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها