اهدا لوح برتر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به بیمه معلم

روابط عمومی بیمه معلم لوح برتر سیزدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی برترین های روابط عمومی ایران را از آن خود کرد.

اهدا لوح برتر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به بیمه معلم



به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومی بیمه معلم، روابط_عمومی بیمه معلم با انتخاب هیئت داوران چهاردهمین دوره سمپوزیوم بین المللی برترین های روابط عمومی ایران توانست دو لوح سپاس در رشته های مدیریت راهبردی و اطلاع رسانی را به دلیل رعایت استاندارد های حرفه ای؛داشتن خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها دریافت نماید.

سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی که از سال 1385 هر سال با یک موضوع خاص و جدید، در پی توسعه ادبیات نظری و مهارت‌های عملی در حوزه روابط عمومی است، امسال چهاردهمین دوره خود را تجربه کرد، همایشی علمی که یازده گام موفق را پشت سر گذاشته و علاوه بر همراهان وفادار، سالانه مشتاقان جدیدی را به خانواده سمپوزیوم اضافه می‌کند.

گرچه روابط_عمومی مدرن در جهان 110 سال و در ایران اسلامی، حدود 65 سال قدمت دارد، لیکن هنوز عظمت، اعجاز و ظرفیت‌های آن، کمتر شناسایی‌شده و روزبه‌روز از اهمیت و اثربخشی آن، رونمایی شده است و وقوف بیشتری بر نقش هنر هشتم در پیشبرد امور و کامیابی و موفقیت در همه عرصه‌ها پیدا می‌شود و سمپوزیوم نیز طی سال‌های اخیر در این مسیر گام برداشته است.

برگزاری چهارده دوره سمپوزیوم، مبین قوام و دوام این رویداد بوده و خود، حاکی از اقبال جامعه روابط عمومی به این رویداد است؛ بر این اساس در گام چهاردهم ، با رویکرد ویژه کاربردی بودن مباحث، طراحی کمپین‌ها و برنامه‌های پیکار ارتباطی در دو حوزه مهم اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی در دستور قرار گرفته شد تا دست‌اندرکاران روابط عمومی را در این زمینه توانمند سازد.

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها