برنامه‌ریزی مناسبی برای جبران خسارت مناطق سیل‌زده داریم

‌استاندار ایلام گفت: برنامه‌ریزی منسجمی برای حل مشکلات مردم مناطق سیل زده انجام شده است که مرحله به مرحله و برحسب اولویت اجرا خواهد شد.

برنامه‌ریزی مناسبی برای جبران خسارت مناطق سیل‌زده داریم

«قاسم سلیمانی‌دشتکی» در بازدید از مناطق سیل زده منطقه «عرب رودبار» و در جمع مردم روستای «چم روته» اظهار کرد: برای عبور از مشکلات منطقه راه قاضی خان به بدره و سیروان را بازگشایی می‌کنیم.

وی گفت: مردم علی رغم مشکلات پیش آمده برای برطرف کردن موانع با عوامل خدمات رسان همراه باشند و همه ما تا رفع کامل مشکلات در صحنه هستیم.

سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: اعتباری که برای سیل‌زدگان این منطقه درنظر گرفته شده، در مرحله اول به باغات و زمین‌های زراعی که زیر آب رفته‌اند پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: در مرحله دوم درصورت جابجایی روستاها هزینه‌های آنها نیز پرداخت خواهد شد.

استاندار ایلام تصریح کرد: برنامه‌ریزی منسجمی برای حل مشکلات مردم مناطق سیل زده انجام شده است که مرحله به مرحله و برحسب اولویت اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر «محمدرضا پورمحمدی» استاندار آذربایجان شرقی نیز که برای بازدید از مناطق سیل زده استان به ایلام سفر کرده بود در جمع مردم روستاهای عرب رودبار شهرستان سیروان گفت: هدف اول از سفر به استان ایلام عرض ارادت و خداقوت به استاندار محترم، مسئولین استان و بازدید از موکب اعزامی از شهر تبریز است.

وی ادامه داد: هدف دیگر از این سفر استفاده از تجارب در سیل اخیر است که خیلی خوب مدیریت شده است و امیدواریم از این تجارب خیلی خوب استفاده شود.

گفتنی است که در این بازدید ۴ ساعته استانداران ایلام و آذربایجان شرقی از روستاهای استان لرستان که در حاشیه رودخانه سیمره هستند نیز بازدید و با مردم این روستاها دیدار کردند.

در این بازدیدها فرماندهای سپاه دو استان ایلام و آذربایجان شرقی استانداران را همراهی کردند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها