امام جمعه سابق ایلام از مردم استان تشکر کرد

نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی از عموم مردم ولایت مدار استان به خاطر همراهی و حمایت های دلسوزانه در طول بیش از ۱۷ سال حضور در این سنگر تقدیر کرد.

امام جمعه سابق ایلام از مردم استان تشکر کرد

حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پیامی از عموم مردم ولایت مدار استان به خاطر همراهی و حمایت های دلسوزانه در طول بیش از ۱۷ سال حضور در این سنگر قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است:

اینک که نزدیک به دو دهه از امانتداری این میراث معنوی می گذرد وقت آن است که آن را به یکی دیگر از رهروان روشنی سپرد کسی که در سال های حماسه در میدان رزم و رهایی مشق مهر و مجاهدت کرده و در دوران پس از آن مفتون هلاوت حوزه دانش و آگاهی بوده است.

اینجانب ضمن سپاس بیکران از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی که طی این دوران با اعتماد به حقیر همواره راه گشا و راهنمای معتمدین به خود و جامعه بوده است از یکایک همشهریان سرافراز ایلامی و ایلات و طوایف بزرگ از جمله خزل، ارکوازی، شوهان، دهبالایی، بولی، ریزوند، ملکشاهی، عالی بیگی، قجر، پنجستون، ایلات بزرگ کرد و برادران لر و عرب زبان حوزه جنوب استان، رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز، مدیران ادارات، سازمان ها و دوایر لشکری و کشوری، طلاب حوزه علمیه، همه خواهران و برادران گرامی که طی این مدت یار و یاور حقیر در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند صمیمانه سپاسگزار و قدردان همدلیتان هستیم.

گفتنی است حضرت آیت الله سیدعلی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی طی حکمی حجت الاسلام کریمی تبار را به عنوان نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه ایلام منصوب کردند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها