مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:

شبکه آبرسانی به روستای پاکل ایلام ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: پروژه آبرسانی به روستای پاکل بخش سیوان از توابع شهرستان ایلام با پیشرفت ۸۵ درصدی در حال اجراست.

شبکه آبرسانی به روستای پاکل ایلام ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نورالله تیموری روز یکشنبه اظهار داشت: هم اکنون عملیات اجرایی ۱۵ کیلومتر شبکه آب روستای پاکل بخش سیوان با پیشرفت ۸۵ درصد و با اعتبار یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان از محل اعتبارات عمرانی درحال اجراست.

وی افزود: روستای پاکل با جمعیت هزار و ۲۰۰ نفر دارای بیش از ۵۶۰ اشتراک آب است که با بهره برداری از شبکه آب داخل این روستا، تعداد مشترکان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام همچنین در خصوص بهسازی چشمه زیفل بخش سیوان یادآور شد: دبی این چشمه ۲ لیتر بر ثانیه است و با بهسازی و بهره برداری از این چشمه ۱۳۰ خانوار از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره مند خواهند شد.

تیموری ادامه داد: این پروژه با اعتبار ۶۱۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی در حال اجراست که پیش بینی می‌شود در ایام دهه فجر امسال تکمیل شده و به بهره برداری برسد.

وی در خصوص طرح بهسازی چشمه آب گل گل شهر ایلام نیز گفت: پروژه بهسازی چشمه گل گل و خطوط انتقال آن از جمله طرح های فعال شرکت است که عملیات اجرایی آن آغاز شده است و امسال به بهره برداری می رسد.

به گفته تیموری، با تکمیل و بهره برداری از اجرای این طرح، شاهد بهبود کمی و کیفی چشمه آب گل‌گل خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام تاکید کرد: این طرح شامل بهسازی چشمه، جابجایی بخشی از خط انتقال بطول سه کیلومتر در منطقه بانبرز و تعویض و اصلاح مسیر هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال چشمه در محدوده چشمه و روستای چاویز است.

وی اضافه کرد: با ایجاد دیوار حائل در مجاورت چشمه گل گل مشکل کدورت برای همیشه حل شده و در هنگام بارندگی شاهد قطع آب نخواهیم بود.

به گفته تیموری، در حال حاضر ۷۵ هزار مشترک در سطح شهر ایلام از خدمات این شرکت بهره مند هستند.

۱۹۵ هزار مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب شهری استان ایلام هستند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    بودجه عمرانی هست اگه سر و تهش نزنند همان جور قراربوده که جاده از وسط روستا باید دو متر عمق می گرفت و استاندارد ش بود ولی متاسفانه جاده درست نشد و بودجه هاپولی شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها