محدودیت تردد به مناطق تفریحی و گردشگری ایلام، در روزهای آخر هفته

رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: تردد غیرضروری خودروها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مناطق تفریحی و گردشگری استان ممنوع است و با متخلفان برخورد می شود.

محدودیت تردد به مناطق تفریحی و گردشگری ایلام، در روزهای آخر هفته

سرهنگ رضا همتی زاده اظهارکرد: در اجرای تصمیمات اتخاذ شده ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا،طرح فاصله گذاری اجتماعی همچنان ادامه داشته و ایستگاه‌های کنترلی ماموران انتظامی در ورودی‌های استان و تیم های گشتی پلیس راه از تردد غیرضروری خودروها به تفرجگاه‌ها و مکان های تفریحی در روزهای آخر هفته جلوگیری کرده و با متخلفان برابر قانون رفتار می‌کنند.

وی ادامه داد: رانندگانی که بدون توجه به مصوبات ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا قصد تردد غیر ضروری به مناطق تفریحی و گردشگری در روزهای آخر هفته را داشته باشند و نسبت به پارک کردن خودروها در حاشیه راههای این مناطق اقدام کنند،ماموران پلیس راه نسبت به اعمال قانون آنها به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اقدام می کنند.

این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد : تمامی مسیرهای منتهی به مناطق تفریحی و گردشگری با همکاری فرمانداران و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مسدود شده، لذا از مردم استان به ویژه رانندگان تقاضا می شود در راستای قطع زنجیره ویروس کرونا با عوامل پلیس راه و دیگر دستگاهها همکاری داشته و در خانه بمانند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها