یک کارشناس انرژی

محرابیان برنامه‌های توسعه‌ای بخش نیرو را به خوبی اجرا می‌کند

کارشناس بخش نیرو گفت: با حضور قدرتمند علی اکبر محرابیان در این وزارت به طور قطع، فعالیت‌های توسعه‌ای به خوبی اجرایی می‌شود چرا که وی ضمن روحیه جهادی می‌تواند از نیروی انسانی توانمند و انقلابی بهره ببرد.

محرابیان برنامه‌های توسعه‌ای بخش نیرو را به خوبی اجرا می‌کند

محمدمهدی ایزدی یزدان آبادی روز سه شنبه در گفت و گویی درباره حضور علی اکبر محرابیان؛ وزیر پیشنهادی نیرو در وزارت نیرو، افزود: کابینه‌ای که آیت الله ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور منتخب برای دولت سیزدهم در نظر گرفته، افرادی خدوم و انقلابی هستند لذا می‌توان پیش‌بینی کرد که در دولت سیزدهم اتفاق های مثبتی در بخش‌های مختلف رخ دهد.
وی با بیان اینکه علی اکبر محرابیان؛ وزیر پیشنهادی نیرو در دوره وزارت صنایع و معادن به موفقیت‌های خوبی دست یافت و قطعا این امر در وزارت نیرو تجربه خواهد شد، خاطرنشان کرد: چالش‌های وزارت نیرو بسیار زیاد است.
این کارشناس بخش نیرو با تاکید بر اینکه تغییر ساختار در شرکت مدیریت آب، چالش های متعددی را ایجاد کرد که امیدوارم در دولت سیزدهم به سمت اصلاح آن حرکت شود، گفت: برای آنکه در بخش آب و برق برنامه‌ها عملیاتی شود، ضروری است که به نظرات کارشناسی توجه شود.
وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی نیرو با حضور در این وزارتخانه بایستی از نیروهای کارآمد، مسول و همفکر استفاده کند، افزود: در این بخش جوانان‌های خلاق و انقلابی وجود دارد که متاسفانه از آنها استفاده نشد؛ در شرایط فعلی هیچ کس نباید به دنبال پست و مقام باشد چرا که مهم‌ترین نکته این است که برای حل مشکلات کشور گام برداریم.
این کارشناس بخش نیرو گفت: علی اکبر محرابیان می‌تواند از حیث اجرای برنامه و تحول در منابع انسانی کارهای بزرگی انجام دهد، بدین جهت از نمایندگان مجلس می‌خواهم به وی رای اعتماد بالا بدهند تا محرابیان بتواند با قوت کار خود را در وزارت نیرو آغاز کند.
وی با بیان اینکه ویزر پیشنهادی نیرو می‌تواند وزارت نیرو را روی ریل درستی هدایت کند، گفت: نداشتن سابقه فعالیت در وزارت نیرو نمی‌تواند ملاک خوب و درستی در تعیین شایستگی باشد؛ ما افرادی را در وزارت نیرو داشته‌ایم که از جنس و حوزه آب و برق بودند اما کارنامه مدیریتی آنها بسیار ضعیف بوده است لذا با توجه به روحیه جهادی علی اکبر محرابیان بدون شک وی می‌تواند منشا خیر و برکت در وزارت نیرو شود.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها