ویژه هفته وحدت

رهبرانقلاب: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی هستند

رهبر معظم انقلاب فرمودند: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه یک قیچی هستند و سعیشان این است مسلمانان را به جان هم بیندازند و به آتش اختلافات بدمند.

رهبرانقلاب: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دو لبه‌ یک قیچی هستند

1981

حجم ویدیو: 5.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    حقیقت سران فریبکار تشیع انگلیسی – لندنی چیست؟؟؟!!! --- سران متقلب روحانی نمای دین فروش و مذهب فروش از خدا بی خبر تشیع انگلیسی - لندنی در خام و خواب نگه داشتن شیعیان متدین پاک دل ، خیانت کار ترین مروجان من در آوردیهای دین زدا و فتنه بر انگیز در جهان تشیع اند ، و در خیانت و جنایت و دین فروشی و مزدوری و در بدنام و منفور ساختن مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر آن روی سکه ی سران داعشی وهابی تکفیری مزدور استکبار و صهیونیسم جهانی اند. این مزدوران دشمن دین و مذهب با پول استکبار و صهیونیسم و فریب پیروان پاک دل مذهب تشیع با ابتکار و عرضه و گسترش روز افزون انبوهی از خرافات قرآن ستیز و خرد گریز من در آوردی بشر بنام دین و مذهب ، در حقیقت زمینه ساز کشتارهایی هستند که توسط داعشیان و سایر تکفیریان منحرف و مزدور علیه پیروان مذهب تشیع به راه افتاده اند و در خون ریزی هزاران شیعه ی مظلوم با داعشیان و سایر تکفیریان سهیم اند و دست در یک کاسه ی خونین دارند. سرنوشت مردم نا آگاه فریب خورده ی این سران روحانی نمای لندنی مشرب نان خور دین و مذهب در قیامت اگر با تدبر در قرآن و با عقل خدا داده ی خویش به پاکسازی مذهب از اعتقادات من در آوردی قرآن ستیز نپردازند بی تردید عین سرنوشت شوم ابدی همین سران دغل باز خواهد بود.

  • ناشناس
    0

    تکمیلی نظر نظر منتشر شده ی پیشین: --- حقیقت سران فریبکار تشیع انگلیسی – لندنی چیست؟؟؟!!! --- سران متقلب روحانی نمای دین فروش و مذهب فروش از خدا بی خبر تشیع انگلیسی - لندنی در خام و خواب نگه داشتن شیعیان متدین پاک دل ، خیانت کار ترین مروجان من در آوردیهای دین زدا و فتنه بر انگیز در جهان تشیع اند ، و در خیانت و جنایت و دین فروشی و مزدوری و در بدنام و منفور ساختن مذهب اهل بیت مظلوم پیامبر آن روی سکه ی سران داعشی وهابی تکفیری مزدور استکبار و صهیونیسم جهانی اند. این مزدوران دشمن دین و مذهب با پول استکبار و صهیونیسم و فریب پیروان پاک دل مذهب تشیع با ابتکار و عرضه و گسترش روز افزون انبوهی از خرافات قرآن ستیز و خرد گریز من در آوردی بشر بنام دین و مذهب ، در حقیقت زمینه ساز کشتارهایی هستند که توسط داعشیان و سایر تکفیریان منحرف و مزدور علیه پیروان مذهب تشیع به راه افتاده اند و در خون ریزی هزاران شیعه ی مظلوم با داعشیان و سایر تکفیریان سهیم اند و دست در یک کاسه ی خونین دارند. سرنوشت مردم نا آگاه فریب خورده ی این سران روحانی نمای لندنی مشرب نان خور دین و مذهب اگر در دنیا با تدبر در قرآن و با عقل خدا داده ی خویش به پاکسازی مذهب از اعتقادات من در آوردی قرآن ستیز نپردازند بی تردید در قیامت عین سرنوشت شوم ابدی همین سران دغل باز خواهد بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها