ببینید| پاسخ شیخ حسین انصاریان به سخنان عبدالکریم سروش

در پی توهین عبدالکریم سروش به سخنران ها و مداحان در یکی از سخنرانی‌هایش و اشاره به نام تعدادی از سخنران‌ها، استاد شیخ حسین انصاریان در پاسخ گفت: آقای سروش تعریف بزرگی از من کرد، آرزو می‌کنم در قیامت خدا مرا به عنوان روضه‌خوان قبول کند.

ببینید| پاسخ شیخ حسین انصاریان به سخنان عبدالکریم سروش

72

حجم ویدیو: 12.48M | مدت زمان ویدیو: 00:02:50 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • سید
    0

    دمت گرم آشیخ حسین عزیز خدا حفظت کنه انشاءالله ... مرحوم پدرآقای سروش رو کاملا میشناسم خدا رحمت کنه بسیار مومن و متدین و از اخیار بودن .... پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کهف روزی چند پی مردم گرفت و نیکان شد اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا .... اللهم لا تجعل مصیبتنا فی دیننا و لا تجعل الدنیا اکبر همنا ..... الهی آمین یا رب العالمین

    نظرات شما -
    • ایرانیاد
      0

      این همان سروش است که هر آیه ای از قران که به نفعش بود تکرار می کرد و الان هم که بخاطر تحصیل در غرب آموزه های دینی را زیر سوال می بره .....اسلام و مکتب اهل بیت را با مسیحیت و عملکرد پاپ های کلیسا در 500 سال پیش میسنجه ونظریات بی اساس صادر میکنه.

  • ناشناس
    0

    جواب دادن سخنی با کنایه توسط آقای حسین انصاریان و ارجاع صاحب سخن به حساب قیامت بجز قرار دادن مردم در سر در گمی ، چیزی را از حقیقت افراد نزد خداوند تغییر نمی دهد . هر چند سروش سواد دینی و قرآنی مستحکمی ندارد ولی چنین پاسخهایی شأن او را بالا می برد.

  • سید
    0

    استادانصاریان را همه مردم چه مردم عادی چه با دین چه به دین دوست دارند . چون انصاریان امام حسین علیه السلام را دوست دارد . ماهم استاد انصاریان را دوست داریم

  • حجت
    0

    کجای دین و قران و شریعت حرفی از روضه خوانی هست که این اقایان می خواهند در اخرت هم روضه خوان باشند

    نظرات شما -
    • مجتبی کریمی
      0

      اتفاقا از افراط و غلو گفته دوری کنید

    • ن
      0

      معلومه از دین چیزی حالیت نیست

  • ابوالفضل یاقوتی
    0

    ازآقای سروش با اسم و رسم غربی مسلک وبه اصطلاح متفلسف آن هم از نوع غربیش جز این انتظاری نیست سروش چه می داند اهل بیت چه کسانی هستند و جایگاه شان درمحضرخداوند چقدربا اهمیت است .آدمی که سر سفره غرب بنشینید وریزه خوار غرب شود معلوم است به اهل بیت وشاگردان مکتب اهل جسارت می کند و هیچ ابایی هم ندارد روضه خوان حسین خود خداوند است وپیامبراست جبرئیل است ملائکه .خدایا در دنیا وآخرت ماراروضه خوان اهل بیت وخصوصا روضه خوان امام حسین قراربده،مارا حسینی زنده بداروحسینی بمیران .آمین یارب العالمین .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      چرا قران را تکذیب می کنیم؟؟؟!!! --- آقای ابو الفضل یاقوتی!!! بندگان صالح خدا از اهل بیت پیامبر اکرم اسلام بیش و فراتر از ویژگیهای خوب همیشگی طبیعی بشری که خداوند برای صالح ترین بندگان پارسا و مقرب خود در قرآن ذکر کرده نداشته اند. در هیچ یک ازاین ویژگیهای قرآنی توان فراگیر و علم همیشگی ذاتی فرا طبیعی برای این بندگان ذکر نشده ؛ بلکه قرآن وجود چنین توان و علمی را نزد آنان انکار کرده است. هر حدیث و روایتی به هر بنده ای نسبت داده شود که این ویژگیها را فرا طبیعی معرفی می کند بعلت تضاد با قرآن و اصول استدلال عقلی جعل و تزویر و درغ محض است که توسط دین فروشان و مذهب فروشان شیاد و برای ترویج کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی خود با تزویر و دروغ به بندگان مقرب نسبت می هند. اگر می گویید این سخن درست نیست ؛ این گوی و این میدان نادرستی آن را با محکمات مفصل انکار ناپذیر قرآن و با اصول استدلال عقلی بگونه ی منطقی متین و بی خدشه به اثبات برسانید.

  • سید امیر حسین
    0

    گفت ای گروه هرکه ندارد هوای ما سرگیرد و برون رود از کربلای ما ناداده تن به خواری و ناکرده ترک سر نتوان نهاد پای به خلوت سرای ما همراز بزم ما نبود طالبان جاه بیگانه باید از دو جهان آشنای ما

  • آشنا
    0

    با سلام/ چهار شنبه 04/04/1399 --- دین شناسان در باره سئوالهای زیر چه توضیح قرآنی وعقلی دارند --- بنظر دین شناسان مسلمان چرا خداوند در قرآن کریم فاش کرده که پیامبر (ص) در گذشته و در حین پیامبری گناه هایی داشته و نیز بر بشریت آن حضرت بارها تاکید کرده و هم چنان او را به تبلیغ فراتر از وحی اجازه نداده و ناتوانیهای او را گاهی بر زبان خود ایشان بگونه ای مستقیم و گاهی بگونه ای غیر مستقیم آشکار کرده است؟ چرا در چنین افشا گریهای قرآنی احتمال تصور وجود خدشه در پیامبری پیامبر و در دانش و توان ایشان هرگز مد نظر نبوده است؟

  • آشنا
    0

    دین شناسان سکوت خود را بر اصرار به توهین به قرآن چگونه توجیه می کنند؟؟؟!!! --- دین شناسان سکوت همیشگی خود را بر اصرار اکثریت مردم به دهان کجی به هشدارهای محکم و مفصل آشکار قرآن که از راه ترویج من در آوردیها و خرافات متضاد با این هشدارها ظالمانه بنام دین و مذهب و اهل بیت پیامبر انجام می گیرد چگونه فردای قیامت در محضر خداوند حساب گر حساب رس توجیه خواهند کرد؟؟؟!!! این دین شناسان با چه دلیل قاطع انکار ناپذیر از قرآن و عقل از پیامدهای شوم این سکوت که مودت و ولایت مداری اهل بیت مظلوم پیامبر را به بازیچه و مسخره و به کالای کاسبی حرام دین فروشی و مذهب فروشی دین فروشان از خدا بی خبر تبدیل کرده است از خشم و عذاب خداوند قهار نجات خواهند یافت؟؟؟!!! آیا بحکم عقل سکوت و مدارایی که دین شناسان در مقابل من در آوردیها و خرافات بنام دین و مذهب و اهل بیت پیامبر پیشه ی خود کرده و حقایق قرآنی را که در این زمینه از مردم دین دار کتمان می کنند نزد خداوند دین شناسی و دفاع از دین و مذهب به شمار می آید یا نزد او که به همه ی نهانها و آشکارها آگاه است دین کریزی و دین ستیزی علیه آنان ثبت خواهد شد؟؟؟!!!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها