سایت دارالقرآن مسجد جمکران روز نیمه شعبان رونمایی می‌شود

سایت دارالقرآن مسجد جمکران روز نیمه شعبان رونمایی می‌شود

مجید سلیمیان، سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران درباره برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در ایام نیمه شعبان گفت: برنامه‌‌های آموزشی و تربیتی مسجد مقدس جمکران تا روز نیمه شعبان یعنی تا تاریخ 22 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. «امام مهدی(عج) در آیینه قرآن» عنوان یکی از برنامه‌هایی است که به صورت حضوری در شبستان قرآنی برگزار می‌شود و در انتها با برگزاری مسابقه‌ای، به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی معرفی آثار برتر قرآنی را از دیگر برنامه‌های ایام نیمه شعبان معرفی کرد و گفت: مشاوره حفظ و قرائت صحیح نماز و اذان با حضور اساتید استانی و کشوری از دیگر برنامه‌های این ایام است.

سلیمیان با بیان اینکه رونمایی از سایت دارالقرآن مسجد مقدس جمکران از برنامه‌های ویژه نیمه شعبان مسجد مقدس جمکران است، افزود: در ایام نیمه شعبان برای کودکان نیز طرح «گل نرگس» را مدنظر قرار دادیم. تهیه طرح نمایش عروسکی و اجرای آن به مدت یک ماه با کار پژوهشی در ادعیه و زیارات به منظور بهره‌گیری در راستای محتوای نمایش، تشکیل گروه سرود با موضوع مهدویت، تهیه بیش از 2 هزار بسته‌های فرهنگی با موضوع نماز، تهیه سی‌دی قصه‌‌گویی مهدوی با 12 قصه، تهیه سی‌دی سرودهای مهدوی ویژه کودکان و پذیرش کودکان به صورت دو شیفت در ایام دهه مهدویت از جمله عناوین برنامه‌های «گل نرگس» است.

منبع: تسنیم

27

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها