نفوذ تیم‌های ۴ نفره آتش‌نشانان به طبقه منفی ۴ ساختمان برق حرارتی

نفوذ تیم‌های ۴ نفره آتش‌نشانان به طبقه منفی ۴ ساختمان برق حرارتی

به گزارش خبر فوری به نقل از تسنیم سیدجلال ملکی درباره آخرین وضعیت اطفای حریق در ساختمان برق حرارتی اظهار کرد: کماکان آتش‌نشانان عملیات خود را دنبال می‌کنند، آتش‌نشانان ساعات گذشته، ساعات بسیار پرکار و پرتلاشی را پشت سر گذاشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در ساعات اولیه بامداد امروز آتش‌نشانان با کاهش دما در طبقات پایینی که به پیرو تاکتیکهای خاصی اتخاذ شده بود، توانستند به طبقه منفی سه نفوذ کرده و با ادامه همان روش عملیاتی در ساعت 2:30 بامداد امروز، نیروها به طبقه منفی چهار نفوذ کرده اما به دلیل وجود حرارت و دود زیاد، مدت زمان نیروها در حد دو تا سه دقیقه بود.

وی خاطرنشان کرد: بازدیدها و بررسی‌های اولیه و اتخاذ تدابیر عملیاتی مخصوصاً استفاده از فوم و آب در دستور کار قرار گرفته و آتش‌نشانان در قالب تیمهای سه و چهار نفره به طبقه منفی چهار ساختمان برق حرارتی می‌روند و مدت زمان حضور هر تیم به پنج تا 10 دقیقه رسیده و مدت حضور بیشتر شده است.

ملکی افزود: بخشهایی در داخل بایگانی به دلیل اینکه پشت فایلها و دیوارهای فلزی و گچی قرار داشتند از نظرها دور مانده اما اکنون آتش‌نشانان از وضعیت اطلاع پیدا کرده و می‌توانند بخشی از مسیر را ببینند ولی زمانیکه درها باز می‌شود با حرارت روبه‌رو هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: باید درجه حرارت بیشتر پایین بیاید تا آتش‌نشانان بتوانند وارد آن بخشها نیز بشوند و عملیات با احتیاط و رعایت اصول پیش برود، اگر مشکل خاصی پیش نیاید انشاء‌الله وضعیت بهتر خواهد شد.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها