فرمانده انتظامی تهران: تست الکل ۱۲ درصد از رانندگان پُرخطر مثبت است

سردار حسین رحیمی اظهار کرد: روند تهیه، توزیع و مصرف مشروبات الکلی از کاهش این روند در خصوص مشروبات الکلی خارجی و افزایش آن در خصوص مشروبات دست‌ساز حکایت دارد.

فرمانده انتظامی تهران: تست الکل ۱۲ درصد از رانندگان پُرخطر مثبت است

به گزارش خبر فوری و به نقل از تسنیم، وی کشفیات پلیس در سال 1396 را نسبت به سال پیش دو برابر اعلام کرد و افزود: افزایش کشفیات به سبب رصد بیشتر و کنترل عوامل انتقال مشروبات خارجی به سوی پایتخت است و محموله‌ها اغلب در شهر‌های اطراف تهران نگه‌داری شده و با خودرو‌های سبک به تهران انتقال می‌یابد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به کشف چندین محموله مشروبات الکلی طی گشت شبانه اخیر اشاره کرد و با ارائه توضیحاتی در خصوص پراکندگی جغرافیایی مراکز تولید، نگه‌داری، عرضه و مصرف مشروبات الکلی در سطح شهر تهران، اظهار داشت: مصرف مشروبات الکلی، افزایش ارتکاب جرایم خشن و رانندگی حین مستی و تبعات ناشی از آن نظیر تصادفات منجر به فوت یا جرح را در پی داشته و به همین دلیل پلیس تهران عزم جدی در برخورد با این پدیده دارد.

سردار لطفی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ با ارائه آماری در خصوص تعداد مصرف‌کنندگان مشروبات الکلی و آمار سازمان بهداشت جهانی در خصوص میزان مصرف مشروبات الکلی در ایران، آمار کشفیات پلیس در تهران در طی سال‌های 1394 تا 1396 را تحلیل و ارائه کرد و افزود: تست الکل 12 درصد از رانندگان پرخطر مثبت اعلام شده که به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

همچنین سردار ناظری فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در خصوص کشفیات مشروبات الکلی در شهرستان‌های این حوزه و مشکلات موجود در مقابله با این پدیده توضیحاتی ارائه کرد.

33

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها