معاون سازمان بنادر: خبر فوت 32 خدمه کشتی سانچی را از منابع چینی شنیده‌ایم / زمان شروع عملیات تجسس در داخل موتورخانه معلوم نیست

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه خبر فوت 32 خدمه کشتی سانچی را از منابع چینی شنیده‌ایم، گفت: منتظر اعلام رسمی و تایید خبر از سوی مقامات رسمی کشورمان در چین هستیم.

معاون سازمان بنادر: خبر فوت 32 خدمه کشتی سانچی را از منابع چینی شنیده‌ایم / زمان شروع عملیات تجسس در داخل موتورخانه معلوم نیست

به گزارش خبر فوری به نقل از ایلنا، هادی حق شناس درباره آخرین اخبار از کشتی نفتکش سانچی اظهار داشت: خبری مبنی بر فوت 32 خدمه کشتی نفتکش را از منابع چینی شنیده‌ایم اما این خبر را باید مقامات کشورمان در چین تایید و اعلام کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تکاورهای ارتش خود را به محل سانحه رسانده‌اند اما به دلیل انفجار و حرارت بالای کشتی فعلا نمی‌توانند وارد نفتکش شوند.

حق شناس گفت: با توجه به شرایط نمی‌توان زمانی را برای شروع عملیات تجسس در داخل موتورخانه اعلام کرد.

همچنین آنطور که ایسنا گزارش داده، فرمانده چینی عملیات امداد و نجات، جملاتی ناامیدکننده بر زبان آورده و گفته است: احتمال نجات جان دریانوردان ایرانی حاضر در این نفتکش بسیار ضعیف است اما تمام تلاش‌ها برای ادامه عملیات امداد با جدیت پیگیری می‌شود.

او با بیان اینکه بالابر این نفتکش که از آن برای ورود به قایق‌های نجات یا پریدن به دریا استفاده می‌شود، پایین نیامده، گفت که این موضوع نشان می‌دهد دریانوردان ایرانی جز یک نفر فرصت ورود به آب را نداشته‌اند.

35

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها