خودكشي پس از آزار شيطاني/ مردشيطان صفت در زندان

رسيدگي به پرونده خودكشي دختر ١٣ ساله پس از آزار شيطاني ، آغاز شد. متهم پرونده در زندان بسر مي برد.

خودكشي پس از آزار شيطاني/ مردشيطان صفت در زندان

به گزارش خبرنگار حوادث خبر فوري، اين جنايت سياه ٢٧ خرداد امسال در يكي از روستاهاي گلستان اتفاق افتاد. بنا بر اظهارات مادر خانواده، دختر نوجوان بلافاصله بعد از تعرض وحشیانه در حالی که می‌گریست خود را به خانه رساند و ماجرا را برای مادرش تعریف کرد. مادر هم او را به آرامش دعوت کرد و قول داد صبح روز بعد و از طریق مراجع قضایی ماجرا را پیگیری کند،اما فردا صبح وقتی به اتاق دختر نوجوانش رفت با پیکرنیمه جانش روبه‌رو شد.

با انتقال دختر ١٣ساله به بیمارستان تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات او آغاز شد تا اینکه دختر نگون بخت برای دقایقی به هوش آمد و ماجرا را برای مأموران پلیس تعریف کرد.

وی گفت: «شب 27 خرداد با یکی از دوستانم در خیابان‌های روستا مشغول گفت‌ و‌گو بودم که ناگهان مرد 33 ساله مجرد که از اهالی روستا بود مرا با تهدید چاقو ربوده و مورد آزار و تجاوز قرار داد.»

با توجه به این اطلاعات و اعلام شکایت خانواده قربانی ماجرا، تجسس‌های پلیس برای به‌دست آوردن ردی از تبهکارفراری در دستور کار مأموران پلیس آگاهی گرگان قرار گرفت، اما متهم هر بار با تغییر مکان خود پلیس را در بازداشت‌اش ناکام می‌گذاشت تا اینکه سرانجام 19 تیرماه درعملیاتی ضربتی شناسایی و دستگير شد.

دكتر هادي هاشميان ، رييس كل دادگستري گلستان درباره آخرين وضعيت اين پرونده به خبر فوري گفت: رسيدگي به اين پرونده آغاز شده و متهم در زندان بسر مي برد و تحقيقات درباره ادعاي مطرح شده ادامه دارد.

وي افزود: هنوز جلسه دادگاه تشكيل نشده و بايد شواهد موجود در پرونده بررسي شود تا بتوان حكم صادر كرد.

37

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها