جزئیاتی از حادثه متروی شهرری/ تیر پلیس و پایان ماجرا / روحانی آمر به امر معروف مصدوم شد

امروز در متروی شهر ری صدای تیراندازی شنیده شد و در این درگیری فردی که حال عادی نداشته است، با «قمه» به یک روحانی حاضر در مترو شهرری حمله می کند و به وی ضربه می زند.

جزئیاتی از حادثه متروی شهرری/ تیر پلیس و پایان ماجرا / روحانی آمر به امر معروف مصدوم شد

به گزارش خبرفوری ، در ابتدا خبری مبنی بر تیراندازی در مترو شهرری به دلیل نزاع جمعی منتشر شد.

در این خبر آمد لحظاتی پیش یک مورد تیراندازی در مترو شهرری روی داد و در حال حاضر درب های مترو در این ایستگاه بسته شده است. (شرح خبر را اینجا بخوانید)

در این درگیری فردی که بر اساس مشاهدات عینی حال عادی نداشته است، با «قمه» به یک روحانی حاضر در مترو شهرری حمله می کند و به وی ضربه می زند.

یکی از افراد حاضر در صحنه برای کمک به روحانی وارد صحنه می شود که مهاجم، به وی نیز ضربه می زند و او را مصدوم می کند.


در ادامه فیلمی از لحظه درگیری های در متروی شهر ری منتشر شد و مردی را با چاقو به مسافران حمله می کرد نشان می داد. (شرح و مشاهده فیلم را اینجا بخوانید)


بعد از مدتی معاون فرماندار شهرری از کشته شدن عامل حمله به مردم در متروی شهرری خبر داد. (شرح و مشاهده فیلم را اینجا بخوانید)

هادی تمهیدی معاون فرماندار شهرری در خصوص جزئیات حادثه امروز متروی شهرری گفت: امروز در اثر درگیری لفظی یک شهروند عادی با یک روحانی که روحانی ظاهرا داشته امر به معروف می‌کرد، فرد عادی با چاقو روحانی محترم را مورد حمله قرار می‌دهد.

وی افزود: پس از ورود نیروی انتظامی به این حادثه، ضارب مقاومت می‌کند و نهایتا توسط ناجا مورد هدف قرار می‌گیرد و قائله با تیراندازی خاتمه پیدا می‌کند.

معاون فرماندار تصریح کرد: ظاهرا در این حادثه، ضارب فوت کرده و سه نفر دیگر مجروح شده‌اند که مجروحان به بیمارستان منتقل شده و در حال مداو می‌باشند.

سرهنگ یعقوبی معاون عملیات پلیس تهران در تکمیل اخبار این حادثه گفت: صبح امروز در متروی شهرری فردی حدودا چهل‌ساله که حالت عادی نداشته، با پوششی نامناسب به دو شهروند حمله کرد که با واکنش سریع عوامل پلیس حاضر درمحل روبرو شد.

با توجه به اینکه اقدامات فیزیکی پلیس موثر واقع نشد، مامورین با رعایت قانون بکارگیری سلاح، پای ضارب را موردهدف قراردادند که وی درحال اعزام به بیمارستان جان سپرد.

حادثه سه زخمی داشت که دو نفر از آنها بصورت سرپایی مداوا شدند

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها