اکسین البرز به مصاف بادران تهران می‌رود/ مصاف شهدای رزکان با پیام مقاومت ساری

اکسین البرز به مصاف بادران تهران می‌رود/ مصاف شهدای رزکان با پیام مقاومت ساری

منصور بیک‌وردی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: تیم فوتبال اکسین البرز روز دوشنبه 25 بهمن‌ماه ساعت 2 بعدازظهر به مصاف تیم بادران تهران می‌رود.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز با بیان اینکه این بازی در استادیوم کارگران تهران برگزار می‌شود، افزود: با توجه به بردی که تیم اکسین در هفته گذشته به‌دست آورد توانست تیم صدر جدولی ملوان بندرانزلی را شکست دهد و در حال حاضر وضعیت خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد اگر تیم اکسین 3 امتیاز بازی فردا را هم به‌دست‌آورد یکی دیگر از رقبای خود را از گردونه رقابت‌ها خارج کرده و به رده بالاتر صعود می‌کنند.

بیک‌وردی با اشاره به اینکه تیم شرایط خوبی دارد و روند رو به رشدی را در پیش گرفته است، خاطرنشان کرد: از زمانی که یحیی گل‌محمدی به تیم اکسین پیوسته از مجموع 4 بازی دور برگشت مسابقات، بجز یک بازی بقیه مسابقات خود را بدون گل خورده پشت‌سر گذاشتند.

وی تاکید کرد: تیم شهدای رزکان نیز امروز با پیام مقاومت ساری رقابت می‌کند و این مسابقه نیز ساعت 2 بعدازظهر در کرج برگزار می‌شود.

دبیر هیئت فوتبال استان البرز گفت: در ادامه رقابت‌های فوتسال لیگ دسته یک کشور تیم مبل کریمی ساعت 4 بعداز ظهر امروز در سالن انقلاب کرج به مصاف حریف خود می‌رود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها