آغاز عملیات بهسازی راه روستایی شلینک به کرج

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از آغاز عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی شلینک به کرج خبر داد.

آغاز عملیات بهسازی راه روستایی شلینک به کرج

جعفر قزوینیان، درباره آخرین وضعیت پروژه‌های بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی استان در سال جاری، اظهار کرد: از نیمه دوم سال گذشته بر اساس تغییرات ساختاری ایجاد شده در وزارت راه، وظیفه ساخت و نگهداری از راه‌های روستایی به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان محول شده است.

وی بیان کرد: تنها دو پروژه نیمه تمام راه روستایی استان که اجرای آن توسط راه و شهرسازی از قبل دنبال شده بود را به طبق توافقی که با راهداری استان داشتیم پیش برده‌ایم، این پروژه‌های راه روستایی نیز بعد از تکمیل برای نگهداری به راهداری تحویل داده می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز گفت: یکی از این پروژه‌ها راه روستایی شلینک به شهرستان کرج به طول حدود سه و نیم کیلومتر است که عملیات روسازی و آسفالت آن آغاز شده است.

قزوینیان با اشاره به دیگر پروژه راه روستایی شهرستان کرج، گفت: این پروژه عملیات راه روستای هرین است که سه و نیم کیلومتر از این محور عملیات زیرسازی و در ۱.۸ کیلومتر از آن عملیات روسازی و آسفالت اجرایی می‌شود.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها