توضیح وزیر اقتصاد درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ مالیات کم شد

وزیر اقتصاد توضیحاتی درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه داد.

توضیح وزیر اقتصاد درباره اختلافات بخش اول و دوم بودجه/ مالیات کم شد

سید احسان خاندوزی در هشتاد و یکمین جلسه هیات مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار با عرض تبریک درباره اقدام تنبیهی علیه رژیم صهیونسیتی اظهار داشت: در محیط کسب و کار هر سال حمایت و پشتیبانی جدی‌تری از سوی رهبری و دولت دریافت می‌کنیم چراکه مسیر بهبود محیط کسب و کار بی بازگشت است و در سه سال گذشته نقطه کانونی چرخش تحول آفرینی بوده‌است.

وی ادامه داد: جهت تقسیم کار متعارف مرکز بهبود  کسب و کار قانون را به اجرا می‌رساند اما در عمل بازیگران اصلی فعالان اقتصادی و تشکل‌ها هستند و این افراد کانون چرخش تحول آفرینی بوده‌اند و راهبری این مسیر را انجام دادند. 

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این بازیگران اصلی و اتاق سه گانه موضوعاتی که سالها جزو مکتوبات بودند را محقق کردند. 

خاندوزی همچنین در جمع خبرنگاران درباره اختلافات بخش اول و دوم لایحه بودجه در بخش مالیات اظهار داشت: در بخش اول لایحه بودجه سال ١۴٠٣ موضوع کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید وجود نداشت اما پس از نامگذاری سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم و همچنین دستور رییس جمهوری قرار بر این شد مالیات بر تولید کاهش پیدا کند. از این رو سازمان برنامه و بودجه سه پیشنهاد دربارع جایگزینی درآمدهای مالیاتی ارایه داده و قرار است مبلغ کاهش مالیات‌ها بین منابع دیگر درآمدی تقسیم شود.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    مالیات حرام برای ،کدام اقشار ،کم میشود ؟برای حوزه ،که فقط مالیات حرام را از ملت میخورند ،هم کمتر میخورند ؟!!!اینها که سیری ندارند ،

  • رابی
    0

    در کشوری که اگه شما کاغذ بخری بزاری توی خونه سال بعد ۵۰درصد به ارزشش اضاف میشه ،ولی اگر همون کاغذ با هزینه‌های بالا توی بانک مرکزی با رنگ و نقاشی و رمز امنیتی، تبدیل به اسکناس بشه و شما توی خونه نگه داری ،سال بعد ۵۰ درصد از ارزشش کم میشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها