وزارت اقتصاد در پی اخبار برخی رسانه ها توضیح داد:

همخوانی سوابق شغلی مدیرکل جدید امور استان های وزارت اقتصاد با وظایف این دفتر

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پی ایجاد شبهه از سوی برخی رسانه ها در خصوص انتصاب مدیرکل جدید دفتر امور استان های وزارت امور اقتصادی و دارایی، از همخوانی سوابق شغلی مدیرکل جدید امور استان های وزارت اقتصاد با وظایف این خبر داد.

همخوانی سوابق شغلی مدیرکل جدید امور استان های وزارت اقتصاد با وظایف این دفتر

مدیرکل جدید دفتر امور استان های وزارت اقتصاد پیش از این، مسئولیت های چون: مدیرکلی دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیرکلی حوزه هیئت مدیره و مدیرعامل در سازمان سلامت ایران، مدیرکلی دفتر برنامه ریزی و نظارت و دبیری شورای برنامه ریزی سازمان ملی جوانان، معاونت دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی و معاونت اداره کل امور مجلس در  وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،  معاونت مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری در سازمان ثبت احوال کشور، معاونت پشتیبانی پژوهشکده بیمه و ... عهده دار بوده است.

بر اساس این گزارش، سوابق شغلی علی عادل عابدی نژاد داورانی با شرح وظایف دفتر امور استان های وزارت اقتصاد که از جنس برنامه ریزی و نظارت در حوزه ادارات کل امور اقتصادی و دارایی استان ها می باشد، همخوانی دارد.

این گزارش می افزاید: مدیران استانی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از جمله سازمان امور مالیاتی، گمرک، جمع آوری و فروش اموال تملیکی، بانک ها و بیمه ها و...  مستقیماً از سوی این دستگاه ها منصوب و نظارت می شوند و مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها با عنوان دبیر شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت اقتصاد در استان ها، وظیفه هماهنگی میان این دستگاه ها در راستای تحقق اهداف این وزارتخانه در سطح کشور را بر عهده دارند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی در پایان این توضیحات از رسانه های گروهی خواسته است، برای جلوگیری از ایجاد شبهه در اذهان مخاطبان، پیش از انتشار هر گونه خبر، با بررسی ابعاد مختلف موضوعات و تحلیل صحیح، نسبت به اطلاع رسانی اقدام نمایند.

منبع: شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران(شادا)
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها