فروش نیسان هیبریدی در سامانه وارداتی ها؛ ارزان تر از چینی ها

سامانه وارداتی ها دوباره کار خود را آغاز کرده و دارندگان اولویت در این سامانه می توانند نسبت به خرید ۱۴ مدل خودرو اقدام کنند. در این دوره سامانه، سدان هیبریدی نیسان به فروش می رسد و با توجه به تعرفه محصولات هیبریدی و برقی، شاهد آن هستیم که از بسیاری خودروهای چینی بازار کشور ارزان تر قیمت گذاری شده است.

فروش نیسان هیبریدی در سامانه وارداتی ها؛ ارزان تر از چینی ها

نیسان سیلفی در این دوره سامانه وارداتی ها توسط شرکت آمیتیس خودرو عرضه می شود. این شرکت در دوره های قبلی سامانه هم فروش نیسان سیلفی را به عنوان یک سدان هیبریدی انجام داده است. چند روز قبل هم با ترخیص محموله این خودرو، برنامه دارد تحویل آن به مشتریان را انجام دهد. آمیتیس خودرو جز آن دسته از واردکنندگانی است که در دوره جدید واردات خودرو به سراغ محصولات نیسان رفته و جدیدترین نسخه سیلفی هیبریدی را به بازار ایران آورده است.

نیسان سیلفی هیبریدی

نیسان هیبرید وارداتی

در حال حاضر قیمت علی الحساب نیسان سیلفی هیبریدی در مبادی ورودی کشور در سامانه وارداتی یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. با توجه به سابقه سامانه وارداتی ها و قیمت گذاری انجام شده برای سایر محصولات، می توان پیش بینی کرد که نیسان سیلفی آمیتیس خودرو با قیمتی نزدیک به دو میلیارد تومان به دست خریداران می رسد. این عدد نشان می دهد که جدیدترین سدان برقی-بنزینی کمپانی نیسان ژاپن، در بازار ایران قیمت به مراتب منطقی تری نسبت به خودروهای مونتاژی چینی دارد. این اتفاق به خاطر تعرفه واردات کمتر خودروهای هیبریدی اتفاق افتاده است. در حال حاضر دارندگان اولویت در سامانه وارداتی ها می توانند با بودجه خرید یک محصول چینی و مونتاژی، سدان هیبریدی نیسان را در سبد خودروهای وارداتی خریداری کنند.

نام خودرو قیمت علی الحساب در مبادی ورودی (تومان) قیمت احتمالی نهایی (تومان)
نیسان سیلفی ۱.۶۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ۲.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰

نیسان سیلفی  فیس لیفت به پیشرانه ۱.۲ لیتری تنفس طبیعی و سه سیلندر مجهز است. این پیشرانه ۷۲ اسب بخار قدرت تولید می کند. اما این توان جهت ایجاد قدرت حرکتی در خودرو استفاده نمی شود و در اصل باتری های خودرو با پیشرانه بنزینی شارژ می گردد. سیلفی به یک موتور الکتریکی ۱۳۶ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است. این خودرو با این قوای محرکه می تواند شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را در کمتر از ۱۰ ثانیه ثبت کند. همچنین مصرف سوخت بهینه نیسان سیلفی کمتر از ۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر است.
نیسان سیلفی یک محصول هیبریدی به حساب می آید و فناوری های جدید گروه رنو – نیسان در آن دیده می شود. هزینه نگهداری کم، شتاب خوب، مصرف سوخت پایین و عملکرد فنی مناسب از جمله نکات مثبت این نیسان هیبریدی است.

نیسان سیلفی شرکت آمیتیس خودرو به امکانات قابل قبولی مجهز است. سانروف برقی، فناوری LED چراغ ها، ترمز پارک برقی، اتوهلد، فرمان کمکی برقی، صندلی برقی راننده، تهویه اتوماتیک دوکاناله، شارژر بیسیم تلفن همراه، تریم داخلی چرم، دوربین ثبت وقایع، بازیافت انرژی هوشمند، دوربین عقب، استارت دکمه ای، شش کیسه هوا و… از جمله امکانات نیسان سیلفی آمیتیس خودرو است.

گفته می شود که در آینده نسخه مکس (Max) نیسان سیلفی هم به بازار ایران خواهد آمد. در آن نمونه سیلفی، امکانات رفاهی بیشتری مانند کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری و… به خودرو اضافه می شود.

طراحی نیسان سیلفی هیبرید

نیسان سیلفی

مشخصات فنی نیسان سیلفی

کابین نیسان سیلفی

 
منبع: آخرین خودرو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • محمد
    0

    شما را به خدا ننویسید قیمت خودرویی کمتر از خودرو چینی است.
    .....
    سامانه و ... ظاهرا برای بالا نگاه داشتن قیمت و مجبور شدن مردم به خرید خودرو چینی است.
    ....
    می ترسیم، تعرفه خودرو برقی غیر چینی افزایش پیدا کند تا باز مردم مجبور به خرید اجباری شوند.
    .............
    خدا وکیلی هر فردی که در قسمت از این تصمیم و این روش ها نقش دارد ؛
    تصور می کند نان حلال به خانواده اش میدهد؟
    خدا وکیلی تصور می کند گرفتار حق الناس نخواهد شد؟
    شب دراز و قلندر بیدار !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها