راهنمای خرید دستگاه آیکاس

با نکات راهنمای خرید دستگاه آیکاس بهترین محصول را خریداری کنید

راهنمای خرید دستگاه آیکاس

آیا مدام به این موضوع فکر می‌کنید که چرا توانایی ترک سیگار را ندارید؟ چندبار روش‌های مختلفی را تجربه کرده‌اید، اما نتوانستید سیگار را ترک کنید؟ تجربه‌های گذشته خود را کنار بگذارید. برند آیکاس به‌عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای تولیدکننده سیگارهای الکترونیکی طیف متنوعی از الکترواسموک‌ها را به بازار عرضه کرده است تا بتوانید با تجربه حسی مشابه با کشیدن سیگار، در بلندمدت مصرف سیگار را کنار بگذارید. بااین‌حال با توجه به عرضه انواع سیگار آیکاس در بازار و عدم شناخت بسیاری از مشتریان از مدل‌ها و کیفیت محصول، اطلاع از نکات راهنمای خرید دستگاه آیکاس یک اصل مهم‌ به‌شمار می‌آید. با ما در این مطلب همراه باشید تا پس از اطلاع از این نکات، برای خرید آیکاس بهترین محصول را انتخاب کنید.

دستگاه آیکاس چیست؟

حتما تابه‌حال نام سیگار الکترونیکی یا آیکاس به گوشتان خورده است. این دستگاه با ضرر کمتر نسبت به بدن، به‌عنوان جایگزینی مناسب برای سیگارهای معمولی به کار می‌رود. فیلیپ موریس به‌عنوان کمپانی تولیدکننده این محصول، برای عملکرد مناسب آن روشی شبیه به سوزاندن سیگار را در نظر گرفته‌ است. به عبارت بهتر تنباکوی موجود در لوله‌های آیکاس، به جای سوزانده شدن تا دمای مشخصی گرم شده و در یک فرایند سالم‌تر نیکوتین را به بدن منتقل می‌شود.

اهمیت اطلاع از راهنمای خرید دستگاه آیکاس

برای این که بتوانید از امکانات کامل سیگارهای الکترونیکی استفاده کنید، چاره‌ای جز خرید محصولات باکیفیت ندارید. اطلاع از نکات راهنمای خرید دستگاه آیکاس به شما کمک می‌کند تا با شناخت معیارهای موثر در خرید محصولات مرغوب، بهترین انتخاب را داشته باشید.

اطمینان از خرید محصول باکیفیت با نکات راهنمای خرید دستگاه آیکاس

شناخت نکات راهنمای خرید iqos، مهم‌ترین قدم برای اطمینان از خرید محصول باکیفیت است. با توجه به احتمال وجود محصولات فیک و دست دوم، بسیاری از افرادی که قصد تهیه این محصول را دارند، به دنبال معیارهایی هستند تا بتوانند با استفاده از آن‌ها بهترین محصول را خریداری کنند. بر همین اساس در ادامه به مهم‌ترین نکات راهنمای خرید دستگاه آیکاس می‌پردازیم.

راهنمای خرید دستگاه آیکاس - تصویر 1

بهترین مدل سیگار آیکاس را انتخاب کنید

آیکاس به‌عنوان یک برند پیشرو در زمینه تولید سیگارهای الکترونیکی، برای فروش محصولات خود نیازهای مشتریان را در نظر می‌گیرد. با توجه به اهمیت کیفیت محصولات و ضرورت طول عمر آن‌ها، تمام محصولات این برند در مدل‌های مختلف، از بدنه آلومینیومی ساخته می‌شوند.

همچنین برای افزایش تعداد انتخاب‌های مشتریان، رنگ‌بندی‌های مختلفی در مدل‌های گوناگون سیگار آیکاس وجود دارند که توجه به آن‌ها می‌تواند اولین راهنمای خرید دستگاه آیکاس برای شما باشد. به همین دلیل برای خرید این دستگاه‌ها، در ابتدا باید به مدل سیگار توجه کنید. البته طرز استفاده از سیگار iqos ارتباطی با مدل انتخابی ندارد و بسیار آسان است.

بهترین مدل‌‌های سیگار آیکاس عبارت‌اند از:

  • سیگار مخصوص آیکاس مارکBUDDZ
  • آیکاس ایلوما پرایم لیمیتد ادیشن وی (iqos iluma prime we edition)
  • دستگاه آیکاس مدل Lil Solid 2
  • آیکاس ایلوما پرایم لیمیتد ادیشن (iqos iluma prime oasis)
  • سیگار الکترونیکی مدل IQOS 3 DUO
  • دستگاه آیکاس آیکاس مدل iqos original
  • دستگاه آیکاس مدل iqos lil 2

فیلتر سیگار را متناسب با مدل انتخاب کنید

انتخاب فیلتر سیگار iqos، از مهم‌ترین نکاتی است که کمتر کسی در زمان خرید این دستگاه به آن توجه می‌کند. دستگاه آیکاس از سیگارهای هیتس، یوگر، نوسو و جوی پشتیبانی می‌کند که در طعم‌های مختلف به فروش می‌رسند. برای مدل‌های آیلوما این محصول نیز فقط باید از فیلتر ترا استفاده کنید.

توجه به نوع کویل‌های دستگاه آیکاس

در زمان خرید دستگاه آیکاس، یکی از مهم‌ترین نکات توجه به کویل‌ها و مقاومت آن‌ها است. اطلاع از میزان مقاومت کویل به شما کمک می‌کند تا متناسب با میزان نیکوتین جویس دلخواه، بتوانید محصولی را انتخاب کنید که با سلیقه و نیکوتین مورد نظرتان سازگار است.

شهرت و اعتبار فروشگاه منتخب را بررسی کنید

معمولا اطمینان از اعتبار مجموعه فروش، بهترین راهنمای خرید دستگاه آیکاس است. مجموعه‌های معتبر با عرضه باکیفیت‌ترین محصولات، قیمت‌هایی رقابتی را نیز ارائه می‌دهند. همچنین در صورت عدم رضایت از کیفیت محصول در این مجموعه‌‌ها، می‌توانید به سادگی سفارش خود را مرجوع کنید و هزینه ثبت سفارش خود را پس بگیرید.

راهنمای خرید دستگاه آیکاس - تصویر 2

دستگاه‌های باکیفیت آیکاس قیمت مقطوعی دارند

فریب تبلیغات رسانه‌ای برای کاهش بی‌دلیل قیمت خرید دستگاه آیکاس را نخورید. سیگارهای الکترونیکی این برند در کیفیت استانداردی تولید می‌شوند و معمولا بازه قیمتی آن‌ها نیز مشخص است. بنابراین به‌عنوان‌مثال اگر قیمت سیگار الکترونیکی iqos دیجی کالا با مجموعه‌های مشابه تفاوت داشت، علت را باید در اعتبار فروشگاه جست‌وجو کنید. بااین‌حال سیگار آیکاس قیمت بالاتری نسبت به برندهای درجه دوم دارد.

کیفیت محصول را با روش‌های مختلف ارزیابی کنید

اگر از سایت‌های اینترنتی برای خرید سیگار آیکاس اقدام کنید، اطلاع از کیفیت محصول بسیار سخت است. در چنین شرایطی بهترین راهنمای خرید دستگاه آیکاس، مطالعه نظرات کاربران و مشتریان سابقی است که از فروشگاه منتخب خرید کرده‌اند. همچنین در صورت انتخاب سایت‌های معتبر و مشهور نیز می‌توان از کیفیت ساخت محصول و خرید دستگاه درجه یک مطمئن بود.

تضمین اصالت کالا؛ مهر تاییدی بر خرید دستگاه‌ آیکاس

محصولات برند آیکاس در بالاترین کیفیت خود به فروش می‌رسند. بااین‌‌حال احتمال خرید محصولات درجه دوم نیز در برخی سایت‌های نامعتبر وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است سایت‌هایی را برای خرید انتخاب کنید که ضمانت اصالت کالا را تایید کنند. در زمان خرید فیزیکی این محصولات نیز حتما به گارانتی مرجوعی کالا توجه داشته باشید.

راهنمای خرید دستگاه آیکاس - تصویر 3

بهترین مدل‌های دستگاه آیکاس را از شاپ یونیک خریداری کنید

پس از اطلاع از نکات راهنمای خرید دستگاه آیکاس ، نوبت به انتخاب سایت معتبر برای ثبت سفارش این محصول می‌رسد. شاپ یونیک از برترین مراکز عرضه‌کننده این محصول در کشور است که جدیدترین مدل‌های سیگار الکترونیکی این برند را به فروش می‌رساند. این مجموعه با پوشش خدمات بازگشت وجه در صورت نارضایتی مشتری، ارائه خدمات پشتیبانی در تمام روز هفته و اعطای هدیه رایگان برای خرید بیش از 5 محصول، شرایطی استثنایی را برای مشتریان در نظر گرفته است. شما می‌توانید برای خرید جدیدترین دستگاه‌های آیکاس با قیمتی مناسب به سایت این فروشگاه سری بزنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ببخشید شوخی است؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها