جزایر سیشل مقصدی برای ثروتمندان اروپایی

در میان انبوه مقاصد گردشگری لوکس در جهان، جزایر سیشل مانند نگینی در اقیانوس هند می‌درخشد. این مجمع الجزایر که از 115 جزیره تشکیل شده است، با سواحل شنی سفید، آب‌های فیروزه‌ای، جنگل‌های انبوه و حیات وحش منحصر به فرد، بهشت زمینی ثروتمندان اروپایی است.

جزایر سیشل مقصدی برای ثروتمندان اروپایی

اگر شما هم دوست دارید با این جزایر زیبا آشنا شوید این مطلب مناسب شما است.

جزایر سیشل کجاست؟

جزایر سیشل در اقیانوس هند، در حدود 1500 کیلومتری شرق ساحل آفریقا واقع شده است. این مجمع الجزایر که از 115 جزیره گرانیتی و مرجانی تشکیل شده است، به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، آب و هوایی گرم و استوایی دارد. این جزیره به دلیل جاذبه‌های طبیعی و تاریخی به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری برای ثروتمندان اروپایی تبدیل شده است. از همین رو تور سیشل امروزه گزینه‌ای جذاب است که می‌توانید با خرید آن از دیدن کنید.

برای سفر به سیشل بسیاری از اتباع کشورهای خارجی نیازمند ویزا هستند. خبر خوب برای ایرانی‌ها اینکه می‌توانند بدون دریافت ویزا به راحتی به عنوان گردشگر به این کشور سفر و در فرودگاه ویزای خود را دریافت کنند.

بهترین زمان سفر به سیشل

بهترین زمان سفر به سیشل از ماه اردیبهشت تا آبان که هوا خشک و آفتابی است. در این زمان، میانگین دمای هوا بین 25 تا 30 درجه سانتی‌گراد است و بارندگی کم است. در نظر داشته باشید که فروردین تا اردیبهشت ماه هوای گرم این جزایر گردشگران کمتری را به خود می‌بیند. در عین حال از آذر تا فروردین هم هوا مرطوب و تا حدی طاقت فرسا است. اگر رطوبت زیاد هوا شما را اذیت می‌کند، این ماه‌ها مناسب سفر برای مشا نیست.

چرا سیشل برای ثروتمندان محبوب است؟

دلایل متعددی وجود دارد که جزایر سیشل را به مقصدی محبوب برای ثروتمندان اروپایی تبدیل کرده است.

جزایر سیشل مقصدی برای ثروتمندان اروپایی - تصویر 3(1)

  • انحصار و حریم خصوصی: سیشل به دلیل تعداد کم گردشگران و هتل‌های لوکس و مجلل، مکانی ایده‌آل برای ثروتمندانی است که به دنبال آرامش و حریم خصوصی هستند.
  • طبیعت بکر و زیبا: سیشل با سواحل شنی سفید، آب‌های فیروزه‌ای، جنگل‌های انبوه و حیات وحش منحصر به فرد، یکی از زیباترین مکان‌های جهان است.
  • فعالیت‌های لوکس: ثروتمندان در سیشل می‌توانند از انواع فعالیت‌های لوکس مانند قایق‌سواری، غواصی، گلف، ماهیگیری و اسپا لذت ببرند.
  • امنیت: سیشل یکی از امن‌ترین کشورهای جهان است و نرخ جرم و جنایت در آن بسیار پایین است. از همین رو می‌توانید سفری امن و آرام به این کشور تجربه کنید.

جاهای دیدنی جزایر سیشل

جزایر سیشل مملو از جاذبه‌های دیدنی است که هر گردشگری را مجذوب خود می‌کند. در اینجا به برخی از مشهورترین جاذبه‌های گردشگری سیشل اشاره می‌کنیم:

جزایر سیشل مقصدی برای ثروتمندان اروپایی - تصویر 2

  • پارک ملی مورن سیشلو: این پارک ملی که در جزیره پراسلین واقع شده است، به دلیل جنگل‌های انبوه، سواحل شنی سفید و صخره‌های گرانیتی مشهور است.
  • جزیره لا دیگو: این جزیره کوچک به دلیل سواحل شنی صورتی، صخره‌های گرانیتی و جنگل‌های انبوه مشهور است.
  • جزیره ماهه: این جزیره که بزرگترین جزیره سیشل محسوب می‌شود که پایتخت سیشل را در بر گرفته 90 درصد جمعیت این کشور را شامل می‌شود. علاوه بر این بزرگترین فرودگاه سیشل هم در این جزیره است. به طوری که جزیره ماهه را دروازه سیشل می‌دانند. در این جزیره جاذبه‌های دیدنی متنوعی مانند دهکده بای لازاره، سواحل ماهه و... قرار دارد.
  • جزیره کورای: این جزیره کوچک به دلیل سواحل شنی سفید، آب‌های فیروزه‌ای و صخره‌های مرجانی مشهور است.
  • ویکتوریا: پایتخت سیشل که در جزیره ماهه واقع شده است، دارای جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی مانند موزه ملی، کتابخانه ملی و کلیسای جامع سنت پل است.
  • جزیره پراسلین: این جزیره توانسته عنوان زیباترین جزایر سیشل را به خود اختصاص دهد. تنوع جاذبه‌های طبیعی، سکوت و آرامش حاکم بر جزیره و ساحل زیبا این محیط را برای حضور گردشگران جذاب‌تر کرده است. بسیاری از اقامتگاه‌های لوکس سیشل در سواحل این جزیره است که منظره خاص و زیبایی دارد.

تفریحات در جزیره سیشل

ثروتمندان در سیشل می‌توانند از انواع فعالیت‌های لوکس مانند قایق‌سواری، غواصی، گلف، ماهیگیری و اسپا لذت ببرند.

  • قایق‌سواری: قایق‌سواری در آب‌های فیروزه‌ای سیشل، تجربه‌ای منحصر به فرد و فراموش‌نشدنی است.
  • غواصی: غواصی در صخره‌های مرجانی سیشل، فرصتی عالی برای دیدن انواع ماهی‌ها، مرجان‌ها و دیگر موجودات دریایی است.
  • گلف: سیشل دارای زمین‌های گلف متعددی است که در میان مناظر طبیعی زیبا واقع شده‌اند.
  • ماهیگیری: ماهیگیری در سیشل، فرصتی عالی برای صید ماهی‌های مختلف مانند تن، ماهی مرکب و ماهی مارلین است.

هزینه سفر به جزایر سیشل

هزینه سفر به جزایر سیشل به عوامل مختلفی مانند تاریخ سفر، مدت اقامت، نوع هتل، نوع بلیط هواپیما و سبک زندگی شما بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می‌توان گفت که هزینه سفر به سیشل برای هر نفر در یک هفته بین 2000 تا 5000 دلار است.

رزرو تور سیشل در فلای‌تودی

جزایر سیشل با سواحل شنی سفید، آب‌های فیروزه‌ای، جنگل‌های انبوه و حیات وحش منحصر به فرد، بهشت زمینی ثروتمندان اروپایی است. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با جاذبه‌های گردشگری سیشل و دلایل محبوبیت آن در بین ثروتمندان اروپایی آشنا کنیم. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی برای برنامه‌ریزی سفر خود به سیشل را به دست آورده باشید.

فلای تودی به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های مسافرتی آنلاین، با ارائه تورهای متنوع و قیمت‌های مناسب، به شما کمک می‌کند تا سفری ایده‌آل به جزایر سیشل داشته باشید. برای رزرو تور سیشل می‌توانید به وب‌سایت فلای‌تودی مراجعه کنید. فلای تودی با ارائه تورهای متنوع و قیمت‌های مناسب، انتخابی ایده‌آل برای سفر به سیشل است. علاوه بر این شما می‌توانید در فلای‌تودی از سایر خدمات مانند رزرو هتل، رزرو بلیط هواپیما و... نیز استفاده کنید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها