قیمت انواع میوه اعلام شد/ هر کارتن آناناس، یک میلیون تومان

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران آخرین قیمت کشف شده برای انواع میوه را در میدان عمده‌فروشی میوه و تره‌بار تهران اعلام کرد.

قیمت انواع میوه اعلام شد/ هر کارتن آناناس، یک میلیون تومان

اسدالله کارگر شرحی از آخرین قیمت عمده‌فروشی محصولات کشاورزی در میدان میوه و تره بار تهران را ارائه کرد.

بنا به گفته کارگر کف قیمت انواع پرتقال از ۱۰ هزار تا ۲۵ هزار تومان و سقف آن از ۱۵ هزار تا ۴۰ هزار تومان تعریف شده است، انواع پرتقال‌های ممتاز نیز بین ۲۵ هزار تا ۶۵ هزار تومان در بازار عمده‌فروشی میوه و تره بار قیمت دارد.

به گفته کارگر کف و سقف قیمت سیب لبنانی زرد نیز ۱۵ هزار تا ۲۰ هزار و نوع ممتاز آن تا ۵۰ هزار تومان کشف شده و قیمت انواع کیوی در بازار عمده‌فروشی تهران ۳۰ هزار، ۵۰ هزار و ۸۰ هزار تومان است.

ایلنا نوشت:رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران در تشریح قیمت انواع موز گفت: کف قیمت برای انواع موزهای اکوادور، فیلیپین و هند به ترتیب ۷۲ هزار، ۶۵ هزار و ۵۸ هزار تومان و سقف قیمت به ترتیب ۷۵ هزار، ۷۰ هزار و ۶۲ هزار تومان است. برای انواع ممتاز این اقلام نیز به ترتیب قیمت‌های ۸۰ هزار، ۷۵ هزار و ۶۵ هزار تعریف شده است.

وی اضافه کرد: کف قیمت خیار گلخانه‌ای ۱۵ هزار تومان، سقف آن ۲۰ هزار تومان و خیار گلخانه‌ای ممتاز ۲۷ هزار تومان کشف شده است.

کارگر کف و سقف قیمت هر کارتن آناناس را به ترتیب یک میلیون و یک میلیون و ۲۵۰ هزار عنوان و خاطرنشان کرد: قیمت انواع ممتاز این کالا در بازار عمده‌فروشی تهران به یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در هر کارتن رسیده است، همچنین کف قیمت هر کیلو هندوانه ۷ هزار و سقف آن ۱۴ هزار و قیمت هندوانه ممتاز ۲۰ هزار تومان در هر کیلو است.

وی در تشریح قیمت انواع گوجه فرنگی گفت: حداقل قیمت گوجه فرنگی بوته‌ای ۶ هزار تومان و حداکثر قیمت آن ۱۰ هزار تومان است نوع ممتاز این گوجه ۱۶ هزار تومان قیمت دارد و قیمت انواع گوجه فرنگی گلخانه‌ای نیز به ترتیب ۲۰ هزار، ۲۵ هزار و ۳۵ هزار تومان کشف شده است.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • سید کریم
    0

    پول نداریم سیب زمینی بخریم شما قیمت میوه میدی بقران محمد 4روزه دارم یه زره پنیر با نون خشک میخورم حرومتون بشه زندگی آهای مسؤلین بی شرف لعنت به شما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها