اطلاعات اقتصادی خانوارها به روز شد/ مانده حساب هم مبنای دهک‌بندی است

سایت سامانه حمایت اطلاعات اقتصادی خانوارها را بروز کرده که بر اساس آن تغییراتی در دهک بندی برخی خانوارها اعمال شده است.

اطلاعات اقتصادی خانوارها به روز شد/ مانده حساب هم مبنای دهک‌بندی است

سایت سامانه حمایت وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات اقتصادی جدید خانوارها بر اساس سال های 1399 تا 1402 را در خروجی خود قرار داده است.

بر این اساس تغییراتی در دهک بندی برخی خانوارها اعمال شده و مشمول یا مشمول نبودن خانوارها برای دریافت یارانه نقدی مشخص شده است.

برخلاف اظهارات مسئولان وزارت تعاون برای تقسیم بندی اقتصادی خانوارها بر اساس صدک، سیستم طبقه اقتصادی خانوارها همچنان بر اساس دهک است.

در سایت به روز شده سامانه حمایت جزئیات بیشتری نسبت به قبل از اطلاعات اقتصادی خانوارها ذکر شده است از جمله اطلاعات خودرو، اطلاعات درآمد، و اطلاعات تراکنش های بانکی شامل مجموع خرید با کارت بانکی، مجموع واریز به حساب، مانده حساب، مجموع کارت به کارت، مجموع ساتنا و مجموع پایا.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • ناشناس
    0

    اين مسولان مثل اينكه مى خواهند از جيب خودشان يا ارث پدرشان به گدا پول بدهند!اينها پولها و سرمايه هاى مردم ايران است كه با منت و قطره چكانى به آنها مى دهيد!

  • ناشناس
    0

    ما نه خونه داریم نه ماشین اگه داشتیم در سامانه های جستجو گر شما دیده میشه
    الآنم کارت بانکی مون خالی شده این هم دیده میشه اگه میشه پانصد واریز کنید محتاجم به خدا
    تا حقوقم رو بگیرم

  • لوک خوش شاتس
    1

    یه زنه با پاساژ، و بوتیک و.... کمیته هم عضو بوده

  • علی
    0

    ما که هر کاری کردیم وارد نشدیم با این سایتشون توعصر تکنولوژی ما هنوز تو شبشیم

  • ناشناس
    0

    بعد از گذشت 3 سال تازه اطلاعات درآمد ایرانیان را بروز کرده اند.در مدت این سه سال چکار میکرد ند. من از سال 1399 بیکار هستم و حقوقی نداشتم ولی یارانه ام قطع شده.

  • ناشناس
    0

    دارایی های خودتون هم به روز شده . چهل سال پیش چی داشتین الان کانادا چیا دارید .

  • ناشناس
    0

    برفرض من ماهی ده تومن حقوق میگیرم یه وام میگیرم‌دویست تومن این دویست تومن میاد توحسابم بعد واریزش میکنم‌برا قرار داد اجاره ام و بعد ماهی ۷تا۸تومن قسط پرداخت میکنم...الان من چی دارم؟ سه تومن که باید مخارج زندگیم رو باهاش بگذرونم.....بعد از نظر دولت من شخصی هستم که گردش حساب بالا دارم. این وضعیت کسانی هست که ده تومن حقوق دارن اونهایی که کمتر درآمد دادن دیگه خدا میدونه چقدر باید قرض و وام بگیرن

  • ناشناس
    0

    یارانه حق همه است همانطور که حق رای را به همه اعطا کردید

  • علی
    0

    مسئولان و مقامات ما ذره ای وجدان داشته باشند و از سران امارات و کویت و قطر و عربستان و ترکیه یاد بگیرند چگونه به مردمشان یارانه میدهند و امکانات رفاهی شان را فراهم کرده اند. که تاریخ از انها به خوبی یاد خواهد کرد نه مثل شاه سلطان حسین بی عرضه و ناصرالدین شاه فاسد همواره برایشان لعنت و ناسزا بفرستند.

  • ناشناس
    0

    واقعا مگه کشورهای عربی از ایران چیزی بیشتر دارند نه معدن ونه کارخانه های درستی فقط نفت وگاز که ما هم داریم چرا آنها شاهانه زندگی میکنند بدون زحمت وما فقیرانه با حداقل 18ساعت کار البته مردم کار میکنند ومسولین فقط لطف میکنند چند برابر زحمت کشان به نام عدالت اجتماعی حقوق میگیرند

  • ایرانی بیکار
    0

    از اول فقط دروغ پول آب برق مجانی پول نفت در خانه هاتون

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها