سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها اعلام کرد

حذف تعدادی از یارانه بگیران از فهرست یارانه‌ دی ماه

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه ها گفت: بر اساس فهرست جدید وزارت کار، در دی‌ماه تعدادی از یارانه‌بگیران از فهرست یارانه‌ها حذف شده‌اند.

حذف تعدادی از یارانه بگیران از فهرست یارانه‌ دی ماه

حسینی با اشاره به اینکه در مرحله ۱۵۵ واریز یارانه نقدی در دی‌ماه تعدادی از مردم از صف دریافت یارانه نقدی حذف شدند، گفت: در این مرحله اختلالی در واریز یارانه نقدی وجود نداشته است و پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از طریق سیستم بانکی مطابق فهرست‌های جدید انجام شده است.

از آنجایی که سازمان هدفمندی یارانه‌ها از واریز یارانه نقدی دیماه در تاریخ ۲۰ دی خبر داده بود اما هنوز واریز یارانه دی ماه به حساب برخی سرپرستان خانوار واریز نشده است .

وی با اشاره به اینکه بر اساس دهک‌بندی صورت‌گرفته توسط وزارت کار و رفاه اجتماعی تعدادی از مردم در دهک 10 قرار گرفته‌اند، گفت: بر این اساس تعدادی که پیش از این و تا آذر ماه سال جاری در صف یارانه‌بگیران قرار داشتند، بر اساس فهرست جدید اعلامی وزارت کار از دریافت یارانه نقدی حذف شدند.

پیش از این برخی شهروندان با این خبرگزاری تماس گرفته و از عدم واریز یارانه نقدی دی‌ماه خبر داده بودند.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    غزه خرجش بالاس

  • ناشناس
    0

    دقیقا دارن خرج ملت با بستن انواع مالیات‌ها دارن تامین میکنند ،یعنی از جیبت بر میدارن بعد به عنوان مادر خرج ،هیئتی مخارج کشوراونهم به قیمت فروش اجناس در نیویورک بهت قالب میکنند،دستمزد هم ۲۰۰دلار درماه ،پول نفت وگاز وبنادر ومعادن هم که مال ما نیست،نماینده مجلس میگه در بودجه پول حاصل فروش نفت فقط نصفش مال دولته ونصف دیگرش مال بخشهای دیگر است ،این بخشها کیا هستن ،الله اعلم

  • ناشناس
    0

    یعنی من با ده میلیون حقوق ,, در دهک ده قرار دارم ؟؟؟و متول حساب میشوم؟؟؟

  • ناشناس
    0

    کم کم هاپولیی میشود

  • ناشناس
    0

    یادتون رفته فلسفه روز اول برقراری یارانه ،مگه صدقه است ،گفتید یارانه کالاها را برمی داریم این طوری به عدالت نزدیک تر است به صورت مساوی بین ملت تقسیمش می کنیم ،چی شد یک طرف معتدله گران کردن کالاها بود به خوبی و چندین برابر وعده روز اول محقق شد ولی این طرف معادله که دادن سود حاصل گران کردن کالاها است را هر روز کمتر می کنید این معادله تبدیل به نامعادله سود دولت و ضرر ملت تبدیل شده ،قرار بود دولت ها منافع مردم تامین کنند نه ملت منافع دولت تامین کند دارید راه را برعکس می رید

  • ناشناس
    0

    سیاست یارانه ها مانند مالیات ارزش افزوده، از اختراعات احمدینژاد با هدف تاراج مردم از طریق گران کردن کالاها، و تامین اقشار فقیر با پرداخت مستمری ناچیز و ثابت نگهداشتن مواد غذائی خاص سفره فقرا بویژه نان، و اغفال افراد کوته نظر اجرا شد درحالیکه درامد دولت از گرانیها بسیار فراتر از یارانه های پرداختی است. احمدینژاد با حمایت مالی از محرومان با غارت ثروتمندان، از خود چهره زورو ترسیم و احمدینژادپرستی را رایج کرد و هوادارانش جسورانه به خانواده خمینی توهین میکردند. برخی خانواده ها با کمک یارانه ها، اقدام به خرید قسطی خودرو و یا ازدواجهای متعدد کردند و عمده لباس شخصیهایی که در سرکوب معترضان 88 شرکت داشتند، از همین قشر بودند. از دولتی که عامل زلزله بم بود اما نتنها هزینه نکرد بلکه کمکهای گسترده جهانی را بلعید و مردم را بابت وام ناچیز ساخت و ساز بدهکار کرده، انتظار عدالت و احترام به حقوق شهروندی، حماقت است. تداوم یارانه ها نشانه خیانت حکومت به مردم در بی توجهی به رونق اقتصاد غیردولتی با حمایت دولت است. اقتصاد کشور بطور خرد و کلان در سیطره جناح تندروی طالبانی است که با دروغ و توجیه و ترفندهای مختلف گرانیها را دامن میزند و شاهرگ مردم را در کنترل گرفته. با اعطای نرخ باختیاری و کسب کم زحمت ثروت کلان و حرام، راه رشد مشاغل ازاد را هموار، و از مشاغل دولتی کم درامد که مسئولیت ساز است، گریزان میکند. در تمام بحرانهایی که جامعه در گیر انست، حکومت کج اندیش تندروها متهم ردیف اول است که اسلام را در ریش و چادر ایرانی خلاصه کرده و شک ندارم بواسطه ظلمها و جنایات بیشمار، درهاویه ماوی دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها