تولید این خودروها در آذرماه متوقف شد

براساس آمار تجمیعی تولید خودرو در آبان ماه امسال وضعیت تولید انواع خودروها در شرکت‌ها اعلام شد.

تولید این خودروها در آذرماه متوقف شد

برهمین اساس در شرکت ایران‌خودرو همانند ماه گذشته، پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ پانوراما، پژو ۲۰۰۸، سمند LX، دنا، رانا، رانا گیربکس ۶ دنده، رانا گیربکس ۶ دنده AMT، پژو ۴۰۵، پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز، سورن LX در آذرماه ماه امسال توقف تولید داشتند.

از میان محصولات ایران‌خودرو هم بیشترین افزایش تولید در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به پژو ۲۰۷ اتوماتیک پانوراما با رشد ۳۹۰۱ درصدی و هایما S۸ توربو با ۴۷۸۷ درصد رشد، اختصاص دارد.

در محصولات سایپا نیز همانند ماه گذشته تولید کوئیک اتوماتیک، ساینا، تیبا دو، ساینا دستی در آذر ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته توقف تولید داشته است. میان محصولات این شرکت ساینا ۲۳۲ گازسوز رشد ۴۱۲۹۴۳ درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده است. کوئیک S نیز رشد تولید ۴۸۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

رشد ۱۰ درصدی تولید خودرو نسبت به سال گذشته

براساس آمار در سال جاری حدود ۸۳۷ هزار دستگاه خودروی سواری تولید شده است که در مقایسه با ۷۶۱ هزار دستگاه تولید مدت مشابه پارسال، رشد ۱۰ درصدی را نشان می‌دهد، در مدت یادشده ۱۲۱ هزار دستگاه خودروی وانت در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال از ۳۶ درصد رشد برخوردار بوده است.

علاوه بر این در ۹ ماهه اول امسال حدود ۲۲۳ هزار دستگاه خودرو در بخش خصوصی تولید شد که در مقایسه با تولید ۱۳۲ هزار دستگاه در مدت مشابه پارسال، حدود ۶۹ درصد رشد تولید را نشان می‌دهد.

منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 7
  • ناشناس
    0

    پژو ۲۰۰۸ در آذرماه توقف تولید داشته؟ ساعت خواب!!!!

  • ناشناس
    0

    خدایا در چه سرزمینی گیر افتاده ایم،قیمتها در کشور امارات نگاه میکردم خودروی پاجرو ژاپنی مدل ۲۰۲۳صفر فول ۴۴هزار دلار یعنی با دلار آزاد ۵۰هزارتومانی میشه ۲۲۰۰ دو میلیارد و دویست میلیون تومان تازه حداقل درآمد در آنجا ۲۰۰۰دلاره یعنی ۱۰۰میلیون درماه اینجا حداقل درآمد ۸میلیون در ماهه،بعد خودروی چینی اینجا تا ۳سه میلیارده وسانتافه مدل ۲۰۱۷ هم ۱۰۰هزار دلاره یعنی ۵میلیارد،حالا کی مسلمونه؟! مردم نباید بذارید مافیا ورانت خوران انحصارگر سود جوی از خدا بی خبر به بهانه نبود ارز وسایر بهانه های واهی وفریبکارانه شما را از حقوق شهروندی که داشتن یک خودروی با کیفیت جهانی است که در افغانستان هم همچین ممنوعیتی نیست محروم کنند اگر شده وظرفیت قانونی است در دیوان عدالت اداری از دولت وسایر مسببین غضب حقوق مردم شکایت کنید.

  • ناشناس
    0

    اگه اين آمرهاتون درست باشه پس تورم 100.000.000.000.000 ميليارد همت رشد رو نشون ميده كه نشان از درست بودن كار دولت است....

  • ناشناس
    0

    کاش گلا در سایپا و ایران خودرو تخته میشد، ما از دست این دو کمپانی مافیایی خلاص می شدیم!🙄🤬🤯🤨

  • ناشناس
    0

    رشد تولید را باید با قبل از تحریم مقایسه کنید نه ۱ یا ۲ سال گذشته،قبل از تحریم ما ۱۸۰۰۰۰۰ دستگاه تولید داشتیم ،حال باید تولید الان را با آن سال مقایسه کنید و افزایش این سال ها را هم به آن اضافه کنند.مثلا الان باید حداقل ۲۲۰۰۰۰۰ دستگاه تولید شود تا اسمش را افزایش تولید گذاشت،دولتی ها نباید به شعور ملت ،توهین کنند.

  • ناشناس
    0

    واردات خودرو را آزاد کنید،،
    بااین قیمت‌های گران خودروهای داخلی مردم دیگر توانی واسه خریدن خودرو ندارند،باتشکر

  • ناشناس
    0

    قیمت خودروهای داخلی رو خیلی خیلی گران کردن مسئولین رسیدگی کنن و قیمتهارو کاهش بدن مردم توان خریدن ندارند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها