استفاده خاص یک شرکت ایرانی از هوش مصنوعی/ نسیم تلکام، یک شرکت و چند هدف

یک شرکت ایرانی به اسم نسیم تلکام موفق شد با استفاده از هوش مصنوعی دست به ابتکار جالبی بزند.

استفاده خاص یک شرکت ایرانی از هوش مصنوعی/ نسیم تلکام، یک شرکت و چند هدف

در نمایشگاه آیتکس مشهد، یک برند خاص و متفاوت حضور داشت که موفق شد با ارائه توانایی‌های خود نگاه‌ها را جلب کند، اما ماجرای شرکتی که نامش نسیم ارتباط آینده است چیست؟

1

جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال 1402 در صنعت تلکام به نسیم ارتباط آینده تعلق گرفت

معرفی نسیم تلکام؛ یک شرکت، چند هدف

 شرکت دانش‌بنیان نسیم ارتباط آینده با نام تجاری نسیم تلکام باهدف ارائه محصولات و راهکارهای حوزه VoIP و شبکه‌های NGN/IMS فعالیت می‌کند و در همین راستا محصولاتی از جمله SBC، سوییچ‌های پرظرفیت مخابراتی، نرم‌افزار مرکز تماس (Call Center Software)، مرکز تلفن (IP-PBX) و… را طراحی و تولید نموده و خدماتی از جمله راه‌اندازی مراکز تلفن تحت شبکه، برگزاری دوره‌های آموزشی، پژوهش، مشاوره، همکاری فنی و تجاری با FCP، MVNO و MNOها را در کارنامه خود دارد.

اکثریت اعضای این شرکت از رده سنی جوان کشور هستند و این یکی از نقاط قوت و وجه تمایز این شرکت است. موضوعی که نشان‌دهنده تکیه بر نسل جوان، دانش بومی و اعتماد به توان داخلی است. این شرکت دانش‌بنیان به مشتریان، خدماتی منطبق بر نیاز آنها ارائه می‌دهد و موفق شده به اهداف مختلفی که از ابتدا ترسیم کرده، دست یابد.

نرم‌افزار مرکز تماس این شرکت با نام «سیموتل» به‌عنوان قدیمی‌ترین محصول، هم اکنون پاسخگوی صدها سازمان‌ دولتی و هزاران شرکت‌ خصوصی است. نرم‌افزار پرظرفیت و کم‌ظرفیت نسیم تلکام، راهکاری مناسب جهت مهاجرت سیستم‌های سانترال سنتی به سیستم تلفنی ویپ و مدیریت مراکز تماس است. 

نسل جدید مراکز تماس (Call Center) با بهره‌گیری از هوش مصنوعی

مراکز تماس سال‌های زیادی است آرام آرام به‌سوی هوشمند‌شدن حرکت می‌کنند. این برقراری ارتباط در این مراکز دیگر مثل قبل نیست و تعامل سازمان‌ها با مشتری و مخاطبان‌شان فراتر از تماس تلفنی رفته است. هوش مصنوعی به این مراکز کمک می‌کند تا ارتباطی بهتری با مخاطبان خود بگیرند.

حامد رستگار مقدم، کارشناس ارشد واحد تحقیق و توسعه:

حامد رستگار مقدم، کارشناس ارشد واحد تحقیق و توسعه نسیم تلکام در خصوص سابقه این شرکت اظهار کرد: شرکت نسیم ارتباط آینده دوازده سال است که در تخصص سیستم‌های تلفنی فعالیت می‌کند و کار خود را در سازمان‌های بزرگ آغاز کرد.

وی افزود: شرکت نسیم‌ ارتباط آینده این ویژگی را فراهم می‌کند تا سازمان‌های بزرگ و کوچک مدیریت بیشتری بر کارمندان و مشتریان خود داشته باشند.

رستگارمقدم گفت: «سیستم‌های پاسخگویی هوشمند شرکت نسیم ارتباط آینده توسط هوش مصنوعی هوشمند سازی شد که از این طریق فرد می‌تواند با سیستم مانند یک انسان صحبت کند و در کسری از ثانیه به اطلاعات دسترسی پیدا کند»

3

اطلاعات بیشتر جهت آشنایی با این شرکت: https://nasimtel.com/callcenter

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها