فیشیال صورت چیست ؟

یکی از راه‌های درمان اساسی برای پوست شما انجام فیشیال است. علت اینکه این روش را یک راهکار درمانی عنوان می‌کنیم آن است که می‌تواند منافذ پوست شما را بازسازی کند و همچنین سلول‌های مرده را از روی پوست شما حذف کند. درواقع فیشیال کمک می‌کند تا چین و چروک‌های صورت شما از بین رفته و منافذ باز پوست شما نیز بسته شود. همچنین یکی از راه‌های جوان سازی پوست و کلاژن سازی آن فیشیال است و به رفع جوش و آکنه نیز کمک زیادی می‌کند.

فیشیال صورت چیست ؟

در بسیاری از موارد انجام فیشیال حدود یک ساعت زمان می‌برد و کلینیک‌های زیبایی تلاش می‌کنند تا با ماساژ صورت و گذاشتن یک موسیقی آرامش بخش،  تاثیر آن را برای مشتریان خود دو چندان کنند. اگر شما هم قصد دارید این راهکار درمانی را امتحان کرده و تاثیر آن را ببینید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از مراکز کلینیک زیبایی محل زندگی خود بهره گیرید.

 

برای پیدا کردن مراکز معتبر نیز می‌توانید در فضای وب جستجو کنید. برای مثال اگر در زعفرانیه ساکن هستید با جستجوی عبارت معرفی مراکز کلینیک زیبایی زعفرانیه لیستی از مراکز معتبر را در اختیار خواهید داشت و درنهایت می‌توانید به دلخواه خود از خدمات یکی از آن‌ها استفاده کنید.

 

فیشیال پوست چه انواعی دارد؟

در این قسمت قصد داریم انواع فیشیال پوست را برای شما معرفی کنیم و اطلاعات شما را در این باره افزایش دهیم. برای آگاهی از تنوع فیشیال پوستی در ادامه با ما همراه باشید.

 

  • فیشیال کلاسیک: در این روش تلاش می‌شود تا با انجام پاکسازی و لایه برداری، بیشتر از پوست صورت مراقبت و نگهداری کنند.
  • فیشیال ضد پیری: بعضی از انواع فیشیال‌ها هستند که کمک می‌کنند تا چین و چروک‌های صورت افراد کاهش پیدا کنند. در این روش با افزایش کلاژن سازی در پوست، کاهش چین و چروک‌ها صورت می‌گیرد.
  • فیشیال ضد لک: اگر شما هم در صورت خود جای جوش و لک دارید می‌توانید از این نوع فیشیال استفاده کنید. درواقع این نوع فیشیال کمک می‌کند تا پوست شما روشن‌تر شود.
  • فیشیال برای درمان جوش: اگر در صورت خود جوش و آکنه دارید پیشنهاد می‌کنیم برای از بین بردن جوش‌های صورت خود از این نوع فیشیال بهره گیرید.

 

همچنین لازم به ذکر است که ممکن است انواع دیگری از فیشیال نیز وجود داشته باشد که بعضی از آن‌ها بتوانند همزمان چند نوع از مشکلات پوستی شما را رفع کنند. در ادامه نیز با ما همراه باشید که قصد داریم نحوه انجام فیشیال را مرحله به مرحله برایتان بیان کنیم.

 

5

 

فیشیال صورت چه مراحلی دارد؟

بهتر است حتما قبل از انجام کار فیشیال با یک متخصص زیبایی مشورت کنید. همچنین برای انجام این کار حتما باید نوع پوست شما و سن شما و همچنین هدف شما از انجام فیشیال صورت مشخص شود. همچنین فرد متخصص باید تمامی سوالات شما را در ارتباط با این کار پاسخ داده و نگرانی شما را در این باره برطرف کند، اما مراحل انجام فیشیال صورت معمولا به صورت زیر است:

 

پاکسازی پوست

شخصی که به عنوان متخصص فیشیال است باید ابتدا با استفاده از محصول پاک کننده، صورت شما را از هر نوع لوازم آرایش و یا هر نوع آلودگی پاک کند. معمولا در این مرحله یک پد پنبه‌ای را به یک پاک کننده مناسب نوع پوست شما آغشته می‌کنند و سپس فرایند پاکسازی پوست شما را انجام می‌دهند.

 

لایه برداری

بعد از انجام مرحله اول یعنی پاکسازی، نوبت به لایه برداری پوست شما می‌رسد، به اینصورت که متخصصین با استفاده از اسکراب یا کرم‌های لایه بردار سلول‌های مرده پوست را پاک می‌کنند. درنهایت نیز ممکن است از بخور برای باز کردن منافذ پوست استفاده کنند تا تاثیر استفاده از انواع ماسک‌ها را روی پوست صورت شما بیشتر کنند.

 

استخراج

در این مرحله تلاش می‌کنند تا به صورت عمیق پوست شما را پاکسازی کنند. درواقع با انجام این کار منافذ پوست شما از چربی اضافی و یا سلول‌های مرده پاکسازی می‌شود. انجام این فرایند باعث می‌شود تا پوست شما از جوش‌های سرسیاه و آکنه در امان بماند.

 

ماساژ

معمولا فیشیال با ماساژ صورت همراه است. درواقع با انجام این کار حس آرامش بخشی به افراد داده می‌شود و همچنین می‌تواند نوعی ورزش نیز برای پوست به حساب آید.

 

استفاده از ماسک

در این مرحله از ماسک مخصوص متناسب با نوع پوست و همچنین مشکل پوستی افراد استفاده می‌کنند. برای مثال اگر فردی مشکل خشکی پوست داشته باشد، از ماسک‌های آبرسان برای آن‌ها استفاده می‌شود یا اگر پوست صورت چربی اضافی داشته باشد از ماسک خاک رس استفاده می‌کنند تا چربی اضافی پوست گرفته شود. همچنین در مرحله آخر باتوجه به صلاحدید متخصص پوست، از موارد دیگری مانند سرم، مرطوب کننده و همچنین ضد آفتاب استفاده خواهد شد.

 

6

 

فواید فیشیال صورت چیست؟

همانطور که بیان کردیم فیشیال پوست می‌تواند یک روش درمانی بسیار موثر باشد، چراکه با انجام آن پوست شما به طور عمیق از انواع آلودگی‌ها و چربی‌های اضافه پاکسازی می‌شود و پوست شما از مشکلات پوستی مانند آکنه و یا خشکی پوست در امان می‌ماند. برخی دیگر از فواید و مزایای دیگر فیشیال پوست عبارت است از:

  • فشیال پوست می‌تواند پوست شما را بسیار درخشان و روشن کند.
  • با انجام فشیال و ماساژ صورت، حس آرامش بخشی خواهید داشت.
  • شما می‌توانید با انجام فیشیال چین و چروک‌ها و خطوط ریز روی پوست صورتتان را بهبود بخشید.
  • فشیال پست می‌تواند یکی از راه‌های جوانسازی پوست باشد چراکه به کلاژن سازی پوست صورت شما کمک می‌کند همین باعث می‌شود که به مرور زمان پوست شما سفت‌تر و خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا کند.
  • فیشیال می‌تواند کمک کند تا برخی از مشکلات پوستی شما مانند خشکی پوست صورت، آکنه و جای لک‌ها تا حد زیادی برطرف شود.

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم در ارتباط با فیشیال  و نحوه انجام آن و همچنین مزایایی که دارد توضیحاتی را برای شما بیان کنیم. در آخر امیدواریم تمام آنچه بیان کردیم برای شما مفید بوده و از آن استفاده کرده باشید.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها