با این راهکارها ارزانتر از همیشه به دبی سفر کنید

دبی شهری است که می‌شود برای ساعت‌ها و روزها در آن به تفریح پرداخت. همچنین از آنجایی که دبی شهری واسط در مسیر بین‌المللی است، بسیاری از پروازها در این شهر توقف دارند. فعالیت شرکت‌ها و دفاتر بین‌المللی برندها در دبی نیز باعث شده همواره سفرهای تجاری به این شهر در جریان باشد و برنامه‌ریزی‌ها برای گردش چند ساعته انجام گیرد.

با این راهکارها ارزانتر از همیشه به دبی سفر کنید

ممکن است برخی از افراد تصور کنند که سفر به دبی برایشان بسیار گران تمام می‌شود، چون شهری لوکس و درحال توسعه است. این فرضیه تا حدی درست است، اما همیشه راهکارهایی وجود دارد که هزینه‌های سفر شما را کاهش دهد و هیچ چیز از کیفیت آن کم نکند.

 

پرواز تهران دبی را ارزان بخرید

برای سفر به امارات متحده بهترین راه پرواز با هواپیماست. از آن‌جایی که متقاضیان این مسیر هوایی زیاد است، بیشتر ایرلاین‌های داخلی و خارجی پرواز مستقیم و غیرمستقیم به دبی دارند. شاید اینطور به نظر برسد که پرواز با هواپیما گران است؛ اما نباید از روش‌هایی که قیمت بلیط دبی را کم می‌کند چشم پوشید.

قیمت بلیط تهران دبی به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ نوع بلیط و زمان سفر مهمترین فاکتورهای تعیین‌ کننده قیمت پروازهای این شهر است. به طور کلی خرید بلیط سیستمی همیشه گرانتر از بقیه انواع بلیط تمام می‌شود؛ با این وجود بلیط سیستمی مزایای خاص خودش را دارد مثل اینکه درحالت کنسلی، هزینه بلیط به شما بازگردانده می‌شود.

اگر می‌خواهید پرواز دبی به تهران یا بالعکس را با قیمت بهتری پیدا کنید، باید به سراغ مرجع ارزان‌ترین قیمت بلیط هواپیما بروید. وبسایت فلای تودی با ارائه بلیط دبی تهران در انواع اکونومی، بیزینس و فرست کلاس از 900 ایرلاین داخلی و خارجی، به شما کمک می‌کند مطابق میلتان سفری کم هزینه داشته باشید. توجه داشته باشید که هزینه بلیط اکونومی به مراتب کمتر از سایر بلیط‌هاست.

خرید بلیط چارتر و بلیط لحظه آخری به مقصد دبی هم گزینه دیگری است که هزینه‌های سفر را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. این نوع بلیط‌ها به دلیل اینکه شرایط خاصی دارند، در زمان نزدیک به پرواز فروخته می‌شوند؛ درنتیجه اگر برایتان مقدور است تاریخ سفرتان را با تاریخ بلیط هواپیما هماهنگ کنید.

2

هتل ارزان انتخاب کنید

به طور کلی در همه‌ جای دنیا انواع هتل و اقامتگاه فعالیت دارند که بازه‌های قیمتی متفاوتی را شامل می‌شوند. دبی برای اسکان مسافران، چند دسته اقامتگاه فراهم کرده است. در فلای تودی این امکان برای شما فراهم شده تا همزمان با خرید بلیط دبی به تهران بتوانید محل اقامتتان را انتخاب و رزرو کنید.

هتل‌های لوکس و مجلل دبی قیمت‌های بالایی دارند. برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌توانید به سراغ هتل‌های یک یا دو ستاره بروید. هاستل‌ها را انتخاب کنید یا به سراغ هتل آپارتمان بروید. با یک جست‌وجوی ساده در وبسایت فلای تودی فهرست بلندی از انواع اقامتگاه شامل هاستل، هتل کپسولی، هتل ستاره‌دار، مهمانسرا، هتل آپارتمان، اقامتگاه، اکوکمپ، هتل بی اند بی، آپارتمان، خانه ویلایی، لژ، ریزوت و ویلا را مشاهده و با یک بودجه‌بندی درست، بهترین مکان را انتخاب و رزرو کنید.

 

حمل و نقل عمومی را جدی بگیرید!

دبی شهر نسبتا بزرگی است. به طور کلی هزینه تردد در این شهر با تاکسی یا کرایه ماشین بیشتر از سایز هزینه‌ها خواهد شد. هرچند گرمای هوا، استفاده از تاکسی را منطقی‌تر می‌کند؛ اما اگر به فکر جیبتان هستید باید استفاده از حمل و نقل عمومی را جدی‌تر بگیرید.

خوشبختانه در سراسر دبی اسکوتر و دوچرخه برای کرایه وجود دارد و می‌توانید با اجاره چند ساعته این وسایل، بخش عمده‌ای از هزینه‌های سفرتان را کم کنید. همچنین خطوط متروی دبی در سرتاسر شهر کشیده شده است و به راحتی می‌توانید به هرکجای دبی که دلتان می‌خواهد تردد داشته باشید.

 

بهترین زمان سفر را انتخاب کنید!

اگر در آف سیزن (فصل کم گردشگر) به دبی سفر کنید، هزینه‌هایتان بسیار کمتر خواهد شد. دبی در فصل تابستان آب و هوای بسیار گرمی دارد و از این رو گردشگر کمتری راهی این شهر می‌شود. قیمت بلیط هواپیما دبی و همچنین رزرو هتل در این شهر طی این مدت به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد. بنابراین یکی از راهکارهای سفر ارزان به دبی، انتخاب درست زمان سفر است، البته اگر با گرمای زیاد هوا مشکلی نداشته باشید.

 

سفر ارزان به دبی با فلای‌تودی

برای سفر به دبی کافی است وارد سایت فلای تودی شوید، بلیط هواپیما و هتل های دبی را در کوتاه‌ترین زمان و از میان متنوع‌ترین گزینه‌ها و با بهترین قیمت رزرو کنید. همچنین برای اخذ ویزای دبی در سریع‌ترین زمان ممکن کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. 

در حال حاضر علاوه بر این خدمات، امکان خرید بلیط قطار و بیمه مسافرتی نیز در سایت و اپلیکیشن فلای تودی وجود دارد.

 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها