در نمایشگاه پلیس مطرح شد؛

اگر نمایشگاه نباشد، متوجه جایگاه خود نمی شویم/ نمایشگاه ها قدرت اقتصادی کشور را به تصویر می‌کشند

رییس اتحادیه صوت و تصویر و تلفن همراه تهران گفت: با وجود وضعیت تحریم‌ها هر هفته در گوشه گوشه ی این کشور در شهرهای مختلف نمایشگاه ها در حال برگزاری هستند. این قضیه نشان دهنده آن است که در صورت عدم وجود تحریم ها ما قدرت بیشتری خواهیم داشت.

اگر نمایشگاه نباشد، متوجه جایگاه خود نمی شویم/ نمایشگاه ها قدرت اقتصادی کشور را به تصویر می‌کشند

محمدرضا رمضان در غرفه ی ماد امواج آریا در نمایشگاه تجهیزات پلیس، در رابطه با تاثیر نمایشگاه‌ها به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: هرچه نمایشگاه ها بیشتر برگزار شوند قدرت اقتصادی یک کشور بیشتر به نمایش گذاشته می‌شود. ما باید بدانیم که وقتی کالایی تولید میشود همه مردم در اقصی نقاط کشور مطلع نمی شوند. نمایشگاه باعث می شود که اشراف کامل داشته باشند و بدانند که قدرت اقتصادی ما چقدر است.

او افزود: با وجود وضعیت تحریم‌ها هر هفته در گوشه گوشه ی این کشور در شهرهای مختلف نمایشگاه ها در حال برگزاری هستند. این قضیه نشان دهنده آن است که در صورت عدم وجود تحریم ها ما قدرت بیشتری خواهیم داشت. با توجه به حصور جوان های باهوش در شرکت های دانش بنیان که با توانایی هایشان قابلیت به نمایش گذاشتن جایگاه واقعی ایران در دنیا هستند، قدرت ما نیز هر روز بیشتر نمایان می‌شود.

رمضان گفت: کشور ما کشوری است که با توجه به همسایگی با ترکیه و ارتباط با روسیه و باقی کشور ها، با اکثر اقتصاد های دنیا در رابطه است باید اقتصاد کشورمان را به نمایش بگذاریم تا بتوانیم با این کشورها رقابت کنیم.

وی ادامه داد: اگر این نمایشگاه ها وجود نداشته باشند ما متوجه نمی شویم در کدام جایگاه قرار داریم. نمایشگاه های امسال با کیفیت بیشتری نسبت به سال گذشته برگزار شدند. امیدواریم که سال های بعد بهتر از این برگزار بشوند و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر کشورمان باشیم.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها