یارانه دولتی برای سرکشیدن سم شیرین!/ ویدئو

سوال اینجاست بر اساس کدام منطق و معیار در کشور ما ۳۲۰۰۰ میلیارد تومان به شکری یارانه داده می‌شود که ۸۰ درصد آن به مصرف صنف و صنعت بویژه نوشابه سازی می رسد؟!

یارانه دولتی برای سرکشیدن سم شیرین!/ ویدئو

بیماری های قلبی، عروقی، کلیوی، سرطان و آلزایمر تنها بخشی از بیماری‌های است که در یک لیوان نوشابه خنک، شیرین و گازدار شناور است.

بزرگترین مشکل نوشابه ها که آن را در برخی زمینه ها از نوشیدنی های الکلی خطرناکتر می کند، این است که حاوی مقدار زیادی شکر است.
 
برخی نهادهای بهداشتی جهانی پیشنهاد می‌کنند برای کاهش مصرف این نوشیدنی مضر، علاوه بر مالیات کلی و سنگین برای برندهای نوشابه سازی، مالیات هر بطری نوشابه متناسب با شکر موجود در آن باشد.
 
حال سوال اینجاست بر اساس کدام منطق و معیار در کشور ما ۳۲۰۰۰ میلیارد تومان به شکری یارانه داده می‌شود که ۸۰ درصد آن به مصرف صنف و صنعت بویژه نوشابه سازی می رسد؟!
منبع: عصر خبر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • ترک
    4

    این دولت را ول کنید اینها هیچ وقت راه درست را به ما نشان نمی دهند مردم باید لنگرها را بردارند ورو به جلو حرکت کنند بدبختی ما این است که می خواهیم همیشه در تاریکی زندگی کنیم از روشنایی متنفریم

  • ناشناس
    1

    خب بنظر میرسه همه مشکلات دارن یکی یکی حل میشن و به کمبود مشکل خوردیم ‌ و رسیدیم به معضلی بنام نوشابه که الان دیگه نوبت به اون رسید بنظر میرسه هنوز جا داره به نون برسیم هنوز معایب نان کاملا برای دولت روشن نشده که اونم احتمالن تا یه مدت دیگه مشخص میشه

  • ناشناس
    1

    یک قند و شکر هم مردم نخورند که می‌میرند ؟؟؟؟؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    این تنها یکی از سیاست های غلط دولت است . اخذ مجوز ساخت مسکن و مراکز تجاری به جای گرفتن اجاره ماهانه و نگرفتن مالیات از املاک ، یارانه بنزین و ...

  • والا به بخدا
    0

    اگر شراب از نوع مرغوبش باشه مردم دیگه این آشغالها را نمخورن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها