چرا سپرده گذاری در بانک ایران زمین افزایش یافته است؟

بانک ایران زمین در سال های اخیر بر بانکداری دیجیتال تمرکز داشته است و خوشبختانه موفق شد با ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان، رضایت حداکثری آنها را جلب نماید که یکی از دلایل مهم این موفقیت، مأموریت روسای شعب به عنوان ناظر در اجرای دقیق این راهبرد توسط کارکنان بوده است.

چرا سپرده گذاری در بانک ایران زمین افزایش یافته است؟

از سوی دیگر بانک ایران زمین با راه‌اندازی مرکز نوآوری به سراغ حمایت موثر از استارت‌آپ‌ها رفته و تلاش دارد بستری فراهم کند تا کسب و کارها، با ایده‌های نو به کارآفرینی مبادرت نمایند.

ایضاً بانک ایران زمین در راستای تحقق سیاست محوری خود مبنی بر حمایت از فعالیت بنگاه های صنعتی، تولیدی و خدماتی، تسهیلات ویژه ای را برای این نوع کسب و کارها در نظر گرفته است  که مشاهده می شود تسهیلات پرداخت  شده به بخش خصوصی در سال جاری از سوی بانک ایران زمین با ۳۲ درصد رشد به ۳۵۳ هزار و ۹۰۲ میلیارد ریال رسیده است.

بر پایه همین گزارش، سود غیرعملیاتی بانک ایران زمین در سال گذشته برای نخستین بار مثبت شده و از زیان ۷۱۷ ریالی به سود ۷۳۰ ریالی رسیده است و کماکان این روند در سال جاری هم ادامه دارد.

بر اساس گزارش سه ماهه نخست امسال، سپرده گذاری بانک ایران زمین به بیش از ۷۴۱ هزار و ۵۹۵ میلیارد رسیده در حالی که در پایان سال قبل این رقم ۷۰۰ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال سپرده داشته است.

در حال حاضر بانک ایران زمین با اولویت قرار دادن بانکداری دیجیتالی و تمرکز بر فضای کسب و کار باعث شده است تعداد مشتریان این بانک افزایش یابد، بر همین اساس عملکرد سال جاری این بانک حکایت از افزایش سودآوری دارد چرا که مجموع درآمدهای عملیاتی بانک ایران زمین همچنان صعودی است، به طوری که در سه ماهه نخست سال جاری رشد ۳۹ درصدی ثبت شده است.

قابل ذکر است که نتیجه اجرای استراتژی بانک ایران زمین با عنوان بانکداری دیجیتال از سال های گذشته به افزایش رضایت  مشتریان منجر شده است و در پی آن نیز  درآمد بانک ایران سیر صعودی داشته است.

گفتنی است که از دیگر سیاست های مهم  بانک ایران زمین، برنامه ریزی در حوزه مدیریت سرمایه گذاری است به همین دلیل با تشکیل  صندوق سرمایه گذاری، بخشی از نقدینگی سرگردان بازار سرمایه را در مسیر سهام پربازده هدایت کرده است به همین دلیل علاوه بر اینکه سهامداران صندوق سرمایه‌گذاری از سود بیشتری بهره مند شدند  درآمد و سودآوری بانک هم متأثر از این سیاست صحیح بوده است.

منبع: تجارت گردان
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها