یک عضو کمیسیون صنایع و معادن:

آئین نامه واردات خودروهای کارکرده هفته آتی در دولت نهایی می‌شود

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر اساس اطلاعات واصله یکشنبه آینده کمیسیون مربوطه در دولت آئین نامه واردات خودروهای کارکرده را بررسی می‌کند و انتظار می‌رود ظرف دو هفته آتی این آئین نامه نهایی و برای اجرا ابلاغ شود.

آئین نامه واردات خودروهای کارکرده هفته آتی در دولت نهایی می‌شود

لطف الله سیاهکلی با اشاره به آخرین وضعیت تدوین آئین نامه واردات خودروهای کارکرده، بیان کرد: آئین نامه واردات خودروهای کارکرده در وزارت صمت نهایی شده و به دولت ارسال شده است. دولت نیز در حال بررسی آن است. تاکنون چندین جلسه کارشناسی برای بررسی این آئین نامه در دولت برگزار شده است. هنوز نیز کار کارشناسی لازم دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده فکر می کنم روز یکشنبه آینده کمیسیون اصلی امور زیربنایی در دولت تشکیل خواهد شد و در خصوص آئین نامه واردات خودروهای کارکرده تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد. به زودی این آئین نامه مصوب و ابلاغ خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتظار می رود صرف یک الی دو هفته آینده آئین نامه واردات خودروهای کارکرده ابلاغ شود. هنوز صحبت کردن در خصوص جزئیات این آئین نامه زود است. بحث های متعددی در حال انجام است. ما نیز نقطه نظرات خود را ارائه کردیم. تلاش ما بر این است که آئین نامه اجرایی که نوشته می شود، اهداف قانون گذار را نیز تامین کند.

وی در ادامه تاکید کرد: گروه ها و افرادی نیز مخالفت هایی نسبت به این موضوع داشته و مطالبی را مطرح می کنند که مورد تایید ما نیست. ما در تلاش هستیم که آئین نامه نهایی قانون نوشته شده را به درستی پوشش دهد.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ص
    3

    خدا کنه جوری بشه که مردم ضعیف هم بتونن ماشین خوب سوار شن

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      واردات خودروهای دست دوم،ارزان قیمت،زیر ۱۰هزار دلار را به کشور افزایش دهید، تا همه هموطنان عزیز ایران توان خریدن داشته باشند،باتشکر

  • ناشناس
    0

    چندسال،تصویب قانون طول کشید،چند سال هم آیین نامه اجرایی قانون طول میکشه!!!،دست اخر،آفتابه لگن ۷ دست،ولی شام و نهار هیچ،چون همش سر کاری است،چون حکومت، دلاری ندارد که با آن ماشین وارد کند،آیا دولت شعار می تواند،با روبل و یوان ماشین وارد کند،زهی خیال باطل.؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها