بازنشستگان منتظر باشند؛ تا پایان تیرماه حقوق‌ها مناسب‌سازی می‌شود

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: ۹ هزار میلیارد تومان بودجه در قالب مناسب سازی حقوق بازنشستگان تا پایان تیرماه تعیین تکلیف می‌شود.

بازنشستگان منتظر باشند؛ تا پایان تیرماه حقوق‌ها مناسب‌سازی می‌شود

نعمت الله ترکی در نشست با نمایندگان کانون بازنشسته مازندران گفت: در بخش درمانی بازنشستگان قسمتی از بیمه تکمیلی بدون سقف تعیین شده و مابقی هزینه‌ها در همه مراکز درمانی زیر پوشش بیمه اصلی قرار می‌گیرند.

تُرکی افزود: ۷ هزار میلیارد تومان برای بیماران خاص بازنشسته اختصاص یافت که هر بازنشسته بیمار خاص در هر مرکز درمانی تا سقف ۵۰ میلیون تومان معاف پرداخت هزینه هستند و مابقی هزینه‌ها از بیمه تکمیلی استفاده می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان کشور گفت: هر بازنشسته‌ای در هر استانی می‌تواند از مراکز رفاهی و گردشگری سازمان مرتبط و کانون در جهت استفاده از مراکز رفاهی بهره‌مند شود.

وی افزود: این صندوق یک میلیون و ۶۵۰ هزار نفر عضو دارد که مازندران با ۸۵ هزار نفر رتبه سوم در کشور دارد اما هیچ راهکاری برای برون رفت مشکلات صندوق بازنشستگی در برنامه هفتم ارائه نشده است.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    همسان سازی بازنشستگان تامین اجتماعی که از سال ۹۹ اجرا نشده به کجا رسید و چه زمانی پرداخت می شود چون حق الناس است و به گردن نظام یکدست !!! و دولت منسوب !!!! و مجلس انقلابی !!!! و شورای نگهبان ولائی و غرق در ولایت !!!!! می باشد و باید زود اجرا گردد..

  • فتح الله احمدیان
    1

    خجالت بکشه حکومت بااین اوضاعی برا بازنشسته هادرست کرده،
    به والله قسم توشهرمن گداهای سر۴راهها بلاتفاق بازنشسته های دولتن....

  • ناشناس
    7

    صندوق بازنشستگی کشور یعنی دقیقا کدوم صندوق ، دوباره حقوق تامین اجتماعی ها دوبل می‌شود و کشوری ها نگاه میکنند !?!?!?!?!?!

  • ناشناس
    0

    با سی و دوسال پرداخت بیمه و حالاحقوق هفت و سیصدی چطور دوبل هست بیایید حقوقمون رو عوض کنیم .

  • ناشناس
    0

    ده درصد حقوق ها رو بالا میبرن دویست درصد تورم را. لعنت بر مسولین بی کفایت

  • ناشناس
    0

    باسلام،
    دولت محترم بهتر است بجای افزایش حقوقها جلوی گرانی و تورم در کشور گرفته شوند،،
    افزایش حقوقیکه باعث تورم و گرانی در کشور شود،دردی از مردم دوا نمیکند،،،یاعلی مدد.

  • باقری
    1

    این قافله عمر عجب می‌گذرد مسولان ما هنوز درپیچ وخم جاده اند

  • محمود...
    0

    دیروزبرای ختم به آرامستان محل رفتیم،نیوه،خرما،حلوا،وآب معدنی برای مهمانان تهیه شده بود.عده ای دختر،پسر،زن،ومرد،ریختنددریک چشم بهم زدن تمام آن میوه ها.وووورابه کیسه های کثیفشون ریختندوبردند....ومانده بودمهمانان تشنه،وجوان ازدست داده خحل وشرمنده..وهمچنین درتالارهم پربود ازآدمهای دعوت نشده...که صاحب عزامیزدتوسرش که آبرویم رفته،ومهمانان ناخوانده هم،انگارعروسی آمدند...چشم رجیم روشن بااین اداره کشور

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها